Prolog

720 15 1
                                    

Cześć mam na imię Kira i 17 listopada kończę 16. Narazie jest wrzesień i początek szkoły której po prostu nienawidzę. Dlatego też się nie ucze. Wiem może to śmieszne ale... chce zostać gangsterską tak jak mój tata. Ani razu nie wpadł do paki. Jestem z niego dumna. Mamie nie chce nic mówić bo znowu będzie narzekać albo się denerwować. A na co to? Przecież nerwy trzeba oszczędzać. Mam też rodzeństwo - młodszego brata Luka. Ma 6 lat i jest uzależniony od grania na komputerze. Ale i tak jest  spoko. Czasami staje po mojej stronie kiedy mama chce mi dać z liścia za kolejną jedynkę. No cóż takie życie... Pewnie się zapytacie  dlaczego chce zostać gangsetrką? Od dziecka ciągnęło mnie do broni. Odkąd tata pierwszy raz pokazał mi jak strzelać z pistoletu poprostu nie mogłam przestać tego ćwiczyć. Sama nie wiem dlaczego. Może to jest jakieś przeznaczenie? Ale jakie? Nie ważne...
Od tamtej pory także mama i tata mieli z sobą złe relacje. Coraz częściej się kłócili o byle co. No i się stało. Od pięć u lat mieszkam z mamą i Lukiem. Tata przyjeżdża do nas co parę dni. Ja bym wolała mieszkać z tatą a nie z ,,królową domu". Naprawdę uważam że mama się żądzi. Zrób tamto,zrób siamto, zrób sramto. Ja wiem że już dorastam jednakże umiem sama zadbać o siebie! Niedawno z nudów zaczęłam odrabiać matmę gdy mama wparowała do pokoju i kazała mi umyć naczynia bo musi iść do sklepu. I nawet nie zauważyła że się uczę. Zapraszam do mojej historii!!!!

GangsterkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz