Piosenka dla Sugi

105 5 2
                                    

Obudziłam się przez promienie słoneczne spadające do ciemnego pokoju. Spojrzałam a Tae. Tak słodko spał. Po chwili się obudził cały szczęśliwy.
Tae:Jak się spało?
T/I:Dobrze Teaś,nie miałam koszmarów.
Tae:Ciesze się, wkońcu musiały ustać.
Naszą poranną pogawędke przerwał krzyk z kuchni.
J:DZIECI ŚNIADANIE!
Spojrzałam na Tae a on na mnie. Szybko zmienił pozycje z siedzącej na leżąca chcąc iść dalej spać.
T/I:O nie Tae. Tak nie będzie.
Podbiegłaś do łóżka Taehyunga poczym rzuciłaś się na niego z łaskotkami. On zaczął się śmiać tak jak ty. Po chwili zmienił waszą pozycje i to on leżał na tobie. Ucałował cię w czołko i zaproponował przejażdżkę "na barana".
Zeszliscie na dół a wszyscy patrzeli na was jak na wariatów.
T/I:Część chłopcy. Tae możesz mnie już puścić?
Bezpiecznie zeszłaś z pleców chłopaka i usiadłaś na wolnym krześle obok Jiminka i naprzeciwko Teaśka.
Rozmawialiscie o tym jak to Jin dobrze gotuję i że RM prawie spalił różowa potelnie. Spojrzałaś na Kooka który jako jedyny nie brał udziału w konwersacji.Patrzył na jedno miejsce. Spojrzałaś na punkt zaczepienia wzroku Kooka i twoją mina zrzedła. Patrzałaś na siódme puste krzesło pomiędzy Tobą a Tae. Potem znów na Kooka. Jego lśniące brązowe oczka robiły się coraz bardziej szkliste.Wsztalas z krzesła i od tyłu  go przytuliłaś, on się obrócił i wtulil w Ciebie. Inni to zauważyli.
T/I:Spokojnie Kookie, nie płacz..
J:Pamiętaj że masz nas i zawsze możesz się wyżalic.
JK:Ale to Yoongi mnie zawsze słuchał i doradzał.
Nastała cisza.
T/I:On przy nas jest Kookie. Zawsze będzie. Zawsze możesz z nim porozmawiać.
Chłopcy byli lekko zdziwieni ponieważ dobrze wiedzieli że to ty przeżyłaś najbardziej odejście Sugi i że było Ci ciężko a mimo to wspierasz innych i jesteś śilna.
JK:Dziękuję Ci T/I.
Ty tylko uśmiechnęłaś się do niego i już chciałaś zebrać naczynia ale Jin ci na to nie pozwolił.
J:Ja to zrobię a ty idź odpocznij.
T/I:Dobrze.

Kierowałaś się do pokoju ale przechodząc mijałaś pokój Yoona i uznałaś że wejdziesz.
Łzy zbierały ci się w oczach. Podeszłas do pianina i zaczęłaś bezsensownie naciskać na klawisze tworząc smutną muzykę. Wzięłaś kartkę i zaczęłaś pisać to co czujesz.
Do pokoju wszedł Jimin.
JM:T/I.. Co tu robisz?
T/I:Gram.. Ale już wychodzę.
Pov Jimina.
Siedziałem sobie w salonie z chłopakami oglądając jakieś wiadomości gdy usłyszeliśmy pianino. Zamurowało nas. To była muzyka nam bardzo dobrze znana.
Poszedłem do pokoju z którego dochodziły dźwięki. Była tam T/I.
Gdy mnie zobaczyła odrazu wyszła i kierowała się do swojego pokoju. Niepewnie podszedłem do pianina i przejechałem delikatnie palcami po klawiszach gdy moją uwagę przykuła kartka z rozmazanym tekstem. Wziąłem ja i zacząłem czytać. Nie mogłem uwierzyć własnym oczą.

  Nie zostawiaj mnie, nie tak miało się to potoczyć.
Nie zapomnę o tobie nigdy, tak powinno być.
  Kochałam i kocham na zawsze.
  Moje uczucie nigdy nie zgaśnie.
Gdy odejdziesz pójdę za tobą,nic mnie nie zatrzyma,ponieważ potrzebuje Cię.
  Potrzebuje Cię ~
Będziesz gościł w moim sercu i myślach przez wieki.
I obiecaj..~
Już nigdy nie zostawisz mnie.
Ponieważ bardzo ja, potrzebuje Cię.
Ja już nigdy nie opuszcze Cię,
Zrozum że ja bardzo kocham Cię.“ 

W moich oczach zebrały się łzy. Wzruszyłem się. Pobiegłem do chłopaków i pokazałem im ten tekst.

Tae:Te słowa są takie szczere.
JK:Moze by tak ten tekst dokończyć i stworzyć piosenkę dla Sugi?
RM:To nie jest zły pomysł ale musi się zgodzić T/I i przede wszystkim menager.
JH:Menagger się zgodzi..
J:Skat wiesz?
Tae:Hoseok ma rację. Ten tekst, on jest tak podobny do tych Yoongiego.

Zadzwonił dzwonek do drzwi.
J:Kook! Ty nie otwierasz. Wiesz jak to się ostatnio skończyło.
JM:Ja pójdę..

Podszedlem do drzwi.
JM:O kurwa.
Otworzyłem je i myślałem że śnie.
                             C/D/N
________
Hejka, mam nadzieję że ten rozdział wam się spodoba. Myślę że  powinnam zostać przy pisaniu książek a nie piosenek ale mimo wszystko starałam się napisać dobrze i mam nadzieję że mi wyszło.
Bayo😘

Beautyfull Lie~I don't love you//Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz