×Vysněná vražda×

2.2K 110 34
                                    

Jungkook's POV

Stál jsem u kontejnerů. V ulici, která vypadá, jako nějaká skládka. To to ty lidi baví? Znečišťovat přírodu je taková podlost. Vždyť tady jsou kontejnery, které jsou, až na nějaké bezdomovce, prázdné.

Přišel ke mně nejaký chlápek a podal mi obálku s nějakými penězmi. ,, Potřebuji, abys zabil Leeho Daesunga. Tady je fotka a z druhé strany máš napsanou adresu. A laskavě si pohni. " řekl.

Mě pořád někoho připomíná. Ale kdo to je?

Dřív, než jsem si stačil vzpomenout, byl pryč. Prohlížel jsem si tu fotku.

Ale toho já znám. To je přece Dae! U mě vlastně od určité doby, jen Daesung. Po tom, co mi udělal. Musím tam jít hned teď.

Šel jsem tedy na danou adresu. Byl to panelák. Byl kupodivu otevřený.

To je divný. Ale co. Ulehčili mi tak alespoň práci.

Vešel jsem tedy a šel do 10. patra. Tam jsem šel do pokoje číslo 444. Byl taky odemčený. Vešel jsem tedy a....

,, Ruce za hlavu a pomalu se otočte. " řekl celkem hluboký hlas.

Né!! Co tady k sakru dělají poldové?!

Udělal jsem tedy, jak mi řekli. Hned, jak jsem se otočil, mě otočili zase zpátky. Tentokrát mnohem rychleji. Spoutali mě.

,, Rád tě vidím, srabe. " řekl Daesung. ,, Vlastně promiň. Rád tě vidím v poutech. Ale nerad vidím tvůj hnusnej ksicht, buzno. " řekl.

Tohle mě vytočilo natolik, že jsem začal zběsile řvát a kroutit se. I přes všechnu tu bolest jsem nepřestal. Jedině, co mi bylo nejspíš rozumět, bylo: ,, Zabiju tě! "

Pak mě převezli na služebnu a pak byl soud.

___________________________

Ahoooj!
Jak se máte? Já blbě. Za chvíli budu muset do toho pekla. Nejhorší je, že nevím, do jaké třídy půjdu. Buď budu ve třídě se svou nejlepší kamarádkou, budu v áčku a budu mít za třídního mého nejoblíbenějšího učitele. Nebo budu ve třídě bez kamarádek a ještě s holkou, kterou nenávidím, budu v béčku a budu mít za třídního učitele, kterého nemám moc v oblibě. No a pak jsou ještě ty promíchané možnosti. Upřímně... Chci tu 1.!!

Teď je tu jedna otázka....

KDO JE VÁŠ BIAS?
Můj je Jungkook💕

I purple ya!

Bunny killerKde žijí příběhy. Začni objevovat