×Když ti zadám úkol, tak ho musíš splnit!×

1.3K 77 18
                                    

Je to celkem dlouhá doba, co jsem tady. Za asi půl roku by mě měli pustit. A pak i kluky. Taehyung tady naštěstí zůstane ještě rok a s tou jeho pamětí by na mě mohl i zapomenout. Což by bylo jen pro mé štěstí.

A ještě malá vsuvka...

Taehyung tady měl zůstat, tak, jako já. Nakonec se ale rozhodlo, vzhledem k jeho chování, že tady za trest zůstane ještě rok. A díky tomuhle už mě nemlátí. Jen mi nadává a vyhrožuje. Což je to nejhorší.

Jinak můj odmilovávací kurz zabral. Už k němu nic necítím. Jenom nenávist a...





























Trpělivost.

Pořád totiž čekám, jestli se  náhodou nezmění. Ale pořád nic.

Přišel jsem po obědě hned do cely. Taehyung tam seděl.

,, Zdar buzno. " pozdravil mě svým každodenním pozdravem. ,, Ahoj. " řekl jsem mu a lehl si na své lehátko. Pohled jsem, jako vždy, zabodl do země naproti mně. ,, Jak se dneska máš? " zeptal se mě. Pohledem jsem s nezájmem zabloudil k jeho obličeji. Povzdychl jsem si.

Nikdy se mě na to nikdo neptal, ani jsem nad tím nepřemýšlel. Prostě... Proč ta otázka vůbec existuje?

,, Já nevím. " řekl. ,, C-co? " řekl jsem zmateně. ,, Přemýšlel jsi nahlas. " zasmál se.

To nemůže být on. Prostě ne. Že by se změnil?

,, I tak dělej. Rodiče tě přece museli naučit, že odpovídat se musí. " řekl. ,, A-ale... J-já nemám r-rodiče. " řekl jsem rozklepaně.  ,, Chudáčku. Sirotečku malý. " začal se mi zase posmívat. Posadil jsem se a podíval se mu do očí. ,, Mně to nevadí. Nevadí mi, že nemám nějaké poskoky, kteří se o mě starají. Já je nepotřebuju! Vždycky jsem si vystačil sám! " polední 2 věty jsem zařval.

,, Tak ok. Ale nemusíš tady tak řvát. " řekl. Protočil jsem očima a lehl si zase na lehátko, jenže zády k němu. ,, Ale, ale. Že by tu byl někdo naštvaný? " začal zase. Opět jsem si povzdychl a řekl: ,, Nech mě bejt. Chci spát. " řekl jsem a zavřel oči.

,, Jak jako spát? " zeptal se. ,, Normálně. Spát. Chci prostě jen spát. " řekl jsem. ,, Ale já pro tebe mám úkol. " ,, To počká. " řekl jsem. On vstal a chytil mě za oblečení tak, že jsem se přetočil. ,, Řekl jsem, že mám pro tebe úkol a když ti zadám úkol, tak ho musíš splnit. " řekl. ,, Jakej je ten úkol? " zeptal jsem se s nezájmem. ,, Nakresli mě. " řekl.

,, C-co? Vždyť jsem tě už nakreslil. " řekl jsem nechápavě. ,, Ta kresba už je dva a půl roku stará. Chci vědět, jestli ses náhodou nezhoršil. " řekl. Opět jsem si povzdechl.

Po kolikáté už dneska?

,, Tak mi dej... " Ihned mi podal všechno, co potřebuji. Sedl si na nahodil NAPROSTO SEXY výraz.

On je tak sexy... D. O. S. T!!! Už ne.

Začal jsem ihned kreslit a dal jsem si nečekaně záležet.

_______________________

Ahoooj!
Jaký jste měli dneska den? Já celkem dobrej, i když byla škola. Ráno mi bylo blbě, ale i tak jsem tam šla. Musela jsem několikrát přemoct svou stydlivost. Musela jsem totiž nějaké věci říct učitelům, ohledně třídnice. Prostě.. Proč dávají někomu tak nezodpovědnýmu, jako jsem já, třídnici? Asi to bylo určený pole mého prospěchu.

A random otázka.....

MÁTE NĚJAKÉHO DOMÁCÍHO MAZLÍČKA, POPŘÍPADĚ JAKÉHO?
Já mám psa.

I purple ya and dogs! 💜🐕🐩

Bunny killerKde žijí příběhy. Začni objevovat