Bylo odpoledne. Byla odpolední přestávka. Yoongi a ostatní kluci byli venku a já ležel na lůžku. Pořád jsem byl zmatený z Taehyunga.
Řekl mi, že lidi, jako jsem já nemá rád. Co když narážel na mou orientaci? Proč se vůbec ptám. Odpovědi se stejně nedočkám. Nevím jak, ale usnul jsem.
,, Buzna, buzna, teplá buzna! " řvali všichni okolo mě a kopali mě do břicha. ,, Už máš dost? " uchechtl se Dae. ,, Dae... Prosím.. " začal jsem prosit. Vždyť to je můj kamarád a taky... Crush.
,, Ty nemáš právo prosit. Ty, který se do mě zamiluješ. Přestaň už! Jsi jen teplá troska, která nemá na nic právo. " řekl Dae a dal mi facku.
,, Dae... Dae!! " začal jsem řvát, ale ho to nezastavilo.
Probudil mě někdo, kdo mi třásl s tělem. Byl to Yoongi. ,, Kooku... Jsi v pořádku? " sedl si vedle mě Yoongi.
Mříže byly už stáhlé, takže už pauza skončila. ,, J-jen jsem m-měl noční můr-ru. " řekl jsem.
Utřel jsem si cestičky od slz. Asi jsem z toho snu plakal.
,, I čem se proboha zdálo, když jsi bulel a řval ,, Dae"? " zeptal se. ,, J-já... " řekl jsem, ale víc už ze mě nevypadlo. ,, Fajn. Chápu, že se ti o tom špatně mluví. " řekl. Já jen přikývl a znovu si lehl.
*********************
Byla večeře. ,, J-jimine? " zeptal jsem se a tím jsem strhl pozornost všech kluků na sebe. ,, Ano, Kookie? " zeptal se taktéž Jimin. ,, T-takhle mi prosím n-neříkej. A... Řekl jsi Taehyungovi to o.. To o mé orientaci? " řekl jsem tichým hlasem, aby naši konverzaci nikdo neslyšel.
Jiminovi z tváře zmizel úsměv z tváře a pohledem zabloudil k zemi. ,, Promiň.. On mě mlátil a vyhrožoval, že zabije Yoongiho. " řekl Jimin. ,, Prosimtě. Já bych se teda nenechal. " řekl Yoongi.
,, Fakt promiň. " omluvil se mi ještě jednou. ,, To je v pořádku. " řekl jsem mu na to. Neměl jsem zlost na něj, ale na...
Taehyunga...
________________________________
Ahoooj!
Chce se vám do školy? Mě teda vůbec NE! Já Tam Prostě NECHCI! Ale musím trpět.Moje motivace je...
Kookie má rád chytré holky!
Vážně mě tohle někdy pomáhá. A zvláště on. Není to tak, že každej víkend přijede k nám a učí se se mnou (kéž by). Ale mě prostě stačí jedna fotka a.... Jsem ok. I'm fine...
A protože už totálně netuším, o čem bych si s váma mohla "popovídat", tak je tu otázka....
CO NA ŠKOLE NENÁVIDÍTE NEJVÍC?
Já asi to brzký vstávání, Dú, písemky a učení se. Jo a potom ještě mí spolužáky.I purple ya and Jungkookie! 😍😊
ČTEŠ
Bunny killer
RandomTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Jeon Jungkook je nájemný vrah. Už zabil hodně lidí. Říká se o něm, že nemá žádné city. Vždy utekl před trestem. Ale nic netrvá věčně. Co se...