~O rok později~
Další facka přistála na mé, teď už rudé tváři. Ta mě už ale poslala k zemi.
Když jsem tenkrát přišel do té cely, bylo všechno ok. Zdál se být ok. Pak mě ale začal šikanovat. Začal mě bít, nadávat mi... Jo a posmívat se mi.
Buzna, buzna, teplá buzna!
,, Už máš dost? "
Už máš dost?
Slzy se mi začali valit proudem. Jeho rány bolely víc, než od Daeho.. Pardon.. Daesunga.
,, N-ne-... " ,, Ne? Tak to teda přitvrdíme. " skočil mi do řeči. Začal mě více kopat do břicha a já začal plivat krev.
Vždycky se mi líbil. Je strašně okouzlující a hezký. Ale uvnitř takový není. Je zlý. Ale proč zrovna on? Zdá se být dokonalý. Ale ne. Není.
Další rána.
,, Nikomu ani muk. "
Nikomu... Ani... Muk..
Ozvěna mi v uších zněla a viděl jsem rozmazaně.
A v tu chvíli přestal. A...
Odešel.
Velmi pomalu a opatrně jsem se zvedl. Přišel jsem k umyvadlu a umyl si krev na obličeji. Pak jsem, jako vždy, šel do šaten a převlékl se. Šlo mi velmi špatně chodit, ale snažil jsem se, aby nikdo nic nepoznal.
Pak jsem šel na místo, kde se mi vážně jít nechtělo. A to.. Do cely, kterou už rok sdílím s ním.
Přišel jsem tam a on spal. Byl strašně cute. A dost! Už s tímhle musím přestat. Už ho musím přestat milovat. A začnu s tím hned!
_______________________________
Ahoooj!
Jak se máte? Já, i když mám zítra školu, tak celkem dobře. Pořád totiž mám takovou prázdninovou náladu. Fakt nwm, co vám mám říct. Jsem totálně unavená a chce se mi spát.A random otázka...
JAKÝ HOROR MÁTE NEJRADŠI?
Já žádnej horor ještě neviděla. Jenom To, ale to jsem nedokoukala (jako né, že bych to v půlce vyplatí, protože jsem se bála, ale bylo už pozdě a já a kámošky jsme už musely jít spát :( )I purple ya! 💜💜
ČTEŠ
Bunny killer
RandomTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Jeon Jungkook je nájemný vrah. Už zabil hodně lidí. Říká se o něm, že nemá žádné city. Vždy utekl před trestem. Ale nic netrvá věčně. Co se...