Ráno mě probudil vězeňský budíček. Pomalu jsem otevřel své ulepené oči. Hned jsem si však sedl a vzal si vše, co jsem potřeboval na nakreslení Taehyunga.
Zbývala totiž hodina do snídaně a já jsem to chtěl mít už z krku.
Budíček v naší cele pořád zněl, protože Yoongi pořád spal. Už mě to pěkně sralo, tak jsem začal s Yoongim všemožně třást. Zanedlouho se probudil.
,, Proč mě budíš...? " řekl rozespale. ,, Protože chci nakreslit Taehyunga, ale tady pořád zvonil ten blbej budíček a mě to vyrušovalo. " odpověděl jsem a sedl si zpátky na mé lůžko. ,, A co to má společného se mnou? " zeptal se nechápavě. ,, Kvůli komu si myslíš, že ten budík nechtěl přestat? " zeptal jsem se vytočeně. Na to už nic nenamítal a já měl konečně klid.
*********************
Ozval se rozhlas, který oznamoval, že se máme přemístit do jídelny. Ale já ještě neměl hotový ten obraz. I přesto jsem však musel jít. Dostali jsme zase nějaké divné jídlo. I tak jsme to všichni museli sníst.
Pak už všechno bylo ok. Taehyung se nám nijak nepletl do cesty. Tak jsem pak v pohodě došel do mé cely a začal dodělávat kresbu.
************************
Zbývala hodina do oběda a já měl obraz Taehyunga už hotový. Tak jsem se rozhodl, že nakreslím Yoongiho.
**************************
Byl oběd. Šli jsme spolu s Yoongim do jídelny. Měl jsem s sebou obě kresby. Jednu pro Jimina a druhou pro Taehyunga.
Na obědě jsem dal Jiminovi tu kresbu. Pak jsem si všiml, že má modřinu na oku. ,, C-co se ti stalo? " zeptal jsem se ho. ,, A-ale nic. " řekl. ,, Jimine... Já vím, že to byl Taehyung. " řekl mu Yoongi.
Najednou se začaly valit slzy z Jiminových očí. Yoongi k němu hned přiběhl a objal ho. ,, J-já... " začal Jimin, ale pak už z něj nic nevylezlo. ,, Shhhh... To bude v pořádku. Ještě to těch pár let vydržíš. Ale, jestli ti udělá něco vážného, tak se stěhuješ do mé cely. " řekl Yoongi.
On se někdy nastěhuje do cely k Yoongimu. A... A co já? Kam půjdu já?
__________________________________
Ahoooj!
Těšíte se do školy? Že se vůbec ptám, že...Jinak...
Náš Jungkookie má narozeniny!!!
Moje oslava je v plném proudu... No... Dalo by se to tak říct... Nemám pizzu. Místo toho si budu dělat tortilly. Nemám ani Capri-suny... Ale ty si koupím.
Jinak mě totálně bolí ruka. Včera jsem totiž tahala asi 5 km spacák, zrovna v tý ruce, kvůli blbý mu autobusu, kterej nám nezastavil... Fakt pěkný...
Jinak se ještě celkem těším, až bude zima a já budu nosit roušku s nápisem BTS! Doufám, že si ji koupím... Ale už normálně vidím, jak se budou tvářit mí spolužáci. Jako jediná ze školy budu mít roušku. Ale jenom venku. Ve škole si ji dám do skříňky. Jak by se asi tvářil učitel, kdybych na hodinu přišla s rouškou?
Užívejte si poslední den prázdnin...
A otázka....
KOLIK JSTE NAPSALI NA WATTPADU KNÍŽEK?
Já, když nepočítám tuhle, tak 8.I purple ya and Jungkook! 💕💜💞
ČTEŠ
Bunny killer
RandomTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Jeon Jungkook je nájemný vrah. Už zabil hodně lidí. Říká se o něm, že nemá žádné city. Vždy utekl před trestem. Ale nic netrvá věčně. Co se...