×Vrať mi to!×

1.4K 74 8
                                    

Jimin's POV

Díkybohu. Mám Yoongiho pro sebe. Hihi.

Se strachem jsem vešel do naší cely. Taehyung tam ležel a spal. Vytáhl jsem z kapsy dárek od Jungkooka. Který mi dal Yoongi. A to jest... Můj autoportrét. Domluvil jsem si ještě s Jungkookem, že mi Yoongiho taky nakreslí.

Najednou už jsem v ruce ten papír nedržel. Všiml jsem si taky, že ho drží Taehyung. ,, Vrať mi to! " řekl jsem. ,, Kdopak to nakreslil? " zeptal se a díval se na to. ,, Řeknu ti to, když mi to vrátíš. " řekl jsem a nastavil ruku. ,, Ahá. Tak ty takhle. Ty si chceš hrát. No tak to se taky připojím. " řekl. ,, Víš co? Ty mi řekneš, kdo to nakreslil a já to neroztrhám. " řekl a otočil si ten papír tak, aby ho mohl popřípadě roztrhat.

,, D-dobře. Nakreslil to Jungkook. " řekl jsem. ,, Kdo je Jungkook? " zeptal se a papír lehce natrhl. ,, Ten, co na tebe koukal a... Ten, co mě zachránil. " řekl jsem. ,, Ahá. Tak takhle se ten spratek jmenuje. Víš co? Vyřiď mu, aby mi nakreslil taky obrázek. A to můj autoportrét. " řekl a zmačkal ten papír a hodil ho po mně.

Po tváři mi stekla slza. A za ní další a další. ,, Nebul. Chci spát. Pak mě doufám vzbudíš. " pohrozil. Já jen přikývl a snažil jsem se uklidnit.

Doufám, že tohle utrpení brzy skončí...

______________________

Ahoooj!
Můžu vám předem prozradit, že našeho Jiminieho trápit už dlouho nebudu. Budu ale někoho jiného....
Změňme téma....
Teď je v televizi puštěnej dokument o Hitlerovi. Koho to sakra zajímá?! Jedině ty, kteří se to učí a propadají z toho. Tohle by vám vážně mohlo pomoct. Něco byste si třeba z toho filmu zapamatovali. Pokud byste teda neusli xd.

A otázka....

JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILM?
Můj je House of ARMY (xd).

I purple u 🎬💜!
*ya

Bunny killerKde žijí příběhy. Začni objevovat