×On je...×

1.4K 77 8
                                    

Bylo po obědě a já šel na záchody, kde se mám setkat s Taehyungem. Čekal jsem tam asi 2 minuty a on přišel.

,, Aaaa. Jungkook. Máš tu kresbu? " přišel ke mně a nastavil ruku. Dal jsem mu složený papír. On se, bůhvíproč, uchyhchl a onen papír rozhložil.

,, No... Pěkný. Máš na to talent. " řekl a složil ho zase zpátky.  ,, D-díky. " řekl jsem.

Najednou se ke mně začal pomalu přibližovat. Já začal zase couvat. Narazil jsem však zády do zdi, která mi v tom zabránila. Natiskl se na mě. Začal se přibližovat k mému uchu.

,, Vím, kdo jsi. Dávej si na mě pozor, protože já takové lidi nemám rád. " zašeptal mi do ucha a rty se lehce otřel o můj lalůček. Trhaně jsem vydechl.

,, Měj hezký den, buzno. " řekl a odešel. Já tam stál zaražený a smutný.

Buzno? Takže už to ví? Ano. Určitě to ví. Né.. To né.. Co když je to homofób? Co když se bude chovat, jako Daesung? Co když..?

,, Prosíme všechny vězně, aby se neprodleně přesunuli do svých cel. " ozval se rozhlas, který mě probudil z myšlenek.

Umyl jsem si obličej a doslova běžel do cely.

,, Tak co? " zeptal se Yoongi, když jsem dlouho jen seděl. ,, N-nevíš, jestli je Taehyung homofób? " zeptal jsem se s pohledem zabodnutým do země. ,, No.. Proč si myslíš, že šikanuje Jimina? Jinak... Proč se ptáš? " zeptal se. ,, J-já... Řekl mi b-buzno a-a.. Nevíš, jak se to mohl dozvědět? " zeptal jsem se. ,, No tak to nevím, ale mohl to dostat z Jimina. " řekl Yoongi.

Povzdychl jsem si a začal opět zírat do země.

__________________________

Ahoooj!!
Tak co škola? Já jsem spokojená.. Skoro..
Ve třídě mám 2 kámošky, mám za třídního mého nejoblíbenějšího učitele a nejsem ve třídě s tou krávou (kráva je slabý slovo).
Jenže mám 3 věci, které bych tomu vytkla:
a) Nemám ve třídě mou 3. nejlepší kamarádku
b) Jsem v béčku
c) Jsem ve třídě s největšíma retardama.
Rozvrh je taky jinak blbej a to nemluvím o učitelích.
Jinak nevím, jak to zvládnu. Nevidět těch otravných 45 minut Jungkookieho... Asi to nepřežiju...

A otázka...

KDY JSTE SI ZALOŽILI WATTPAD?
Já 24.4.2019

I purple ya!!

Bunny killerKde žijí příběhy. Začni objevovat