Vzbudil jsem se v nemocničním pokoji.
Jak jsem se sem dostal?
,, Už je vzhůru! " zakřičel Jin. Na to ke mně všichni přiběhli. ,, Měli jsme o tebe takový strach. Proč jsi to udělal? " zeptal se Yoongi. ,, K-kdo mě zachránil? " vyhnul jsem se otázce jinou otázkou. Všichni se na sebe podívali.
,, Já. " řekl Hobi. ,, Tak dík. " řekl jsem sklesle. ,, Víš, že za týden nás pustí už úplně z vězení? " změnil téma Jimin. ,, C-cože? Už za týden? " vyjekl jsem pro změnu já. ,, Jo. " vyjekl zase Jimin. , A kdy mě pustí? " zeptal jsem se. ,, Pokud nebudou žádat komplikace, tak asi za týden a to přesně na den, kdy tě pustí z vězení. " řekl Joon. ,, Aha. " řekl jsem.
Zanedlouho přišel doktor a prohlédl mě, něco si zapsal, sdělil mi informace, které jsem už věděl od kluků, apod.
,, A.. Přijímáš tedy tu nabídku? " zeptal se zničehonic Yoongi. ,, Jakou nabídku?" zeptal jsem se. ,, No tu na kreslení. " řekl. Chvíli mi to nedocházelo, ale pak jsem si vzpomněl.
,, Jo. Přijímám. "
___________________________
Ahoooj!
To nám to uteklo, co? Kéž by se to mohlo říct i o škole.Já mám stejně furt tu prázdninovou náladu, a škola mi příjde, jako nějaký naučný tábor. Fakt nwm, co to se mnou je. Zatím mi tam ani nic moc nevadí, jenom tělák, kterej máme spojenej s druhou třídou, kde je ta.... Ta... ****. Ale zase tam mám kámošky.... Jinak mi ještě celkem HODNĚ vadí, že můj spolužák pouští do repráku nějaký sračky. Kdyby tam alespoň pustil BTS... Ale on né, on si tam pouští nějaký český rapery. Já poslouchám z ČR jenom Mirai, Slzu, Canna a Eartha. Nic víc asi ne.
A otázka...
JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ ZELENINA?
Moje je meloun, a neříkejte, že to je ovoce.I purple ya! 💜💜🍈
ČTEŠ
Bunny killer
RandomTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Jeon Jungkook je nájemný vrah. Už zabil hodně lidí. Říká se o něm, že nemá žádné city. Vždy utekl před trestem. Ale nic netrvá věčně. Co se...