Pak už šlo všechno tak nějak rychle.
U soudu jsem měl štěstí. A dobrýho advokáta.
Jdu do vězení jenom na 3 roky.
Momentálně se nacházím právě tam. Jdu spoutaný mezi celami. Ve vězeňském oblečení. Mezi poldama. Vážně "šťastný".
Dovedli mě k jedné z cel. Odpoutali mě a šoupli tam.
Všiml jsem si nějakého kluka. V ruce držel nějakou fotografii a upřeně se na ni díval.
,, Ehm... Ahoj? " řekl jsem. Onen kluk sebou cukl a rychle schoval fotografii. ,, Ahoj? Ty jsi tu nový? " zeptal se mě. Já přikývl. ,, Jak se jmenuješ? " zeptal se mě. ,, Jeon Jungkook. " představil jsem se. ,, Ten Jeon Jungkook? " zeptal se. ,, Jo. " poškrábal jsem se na zátylku. ,, Co tady děláš? " zeptal se. ,, Co já vím. A kdo jsi ty? " zeptal jsem se. ,, Min Yoongi. " představil se.
Počkat...
,, Ten Min Yoongi?! " vyjekl jsem. ,, Asi už to budu já. " řekl. ,, Tak to mě moc těší. Jsi můj idol. " potřásl jsem si s ním rukou. ,, Jak jako idol? " zeptal se mě nechápavě.
,, Jako malého mě někdo dal v košíku před děcák. Tam jsem i strávil své děctví. Tam mě všichni nenáviděli a šikanovali mě. Až na mého kamaráda, Leeho Daesunga. Ve 13 jsem pak zjistil, že jsem... Na kluky. Svěřil jsem se s tím Daesungovi. Ten si vytvořil partu a začali se mi posmívat. Tenkrát se ve mně něco zvrtlo. Najednou jsem uslyšel o tobě a řekl si, že chci být, jako ty. Včera jsem dostal za úkol zabít Daesunga. Šel jsem tam hned. Nakonec jsem zjistil, že to byla past a pak jsem se dostal sem. Važ si toho, co ti tady říkám. Nikdy jsem to nikomu neřekl. " dokončil jsem svůj monolog.
,, A bylo nějaké povolání, které jsi chtěl dělat? " zeptal se. ,, No... Chtěl jsem být malíř. Všichni říkají, že jsem v tom dobrý. " odpověděl jsem. ,, Tak se přesvědčíme. " řekl a vstal ze svého lůžka.
,, Hej! Pojď sem. " zavolal na někoho. K naší cele přišel polda. ,, Potřeboval bych čistý, bílý papír, obyčejnou tužku, gumu a nějakou podložku. " nadiktoval mu Yoongi. ,, A na co to potřebuješ? " zeptal se ho. ,, Tady mladej mi chce něco nakreslit. '' řekl Yoongi. Onen polda pak někam odešel.
Zanedlouho přišel a podal Yoongimu všechno, co mu řekl. ,, Na.. Něco mi nakresli. " podal mi Yoongi ty věci. ,, A co ti mám nakreslit? " zeptal jsem se. ,, Nakresli ho. " řekl a podal mi fotografii nějakého kluka. ,, Kdo to je? " zeptal jsem se. ,, To je můj kluk. " řekl Yoongi. ,, Ty jsi na kluky? " zeptal jsem se. ,, Jo. " poškrábal se na zátylku. ,, A teď už kresli. " řekl Yoongi a já se tedy pustil do toho.
*****************
Trvalo mi to asi hodinu. Yoongi spal. ,, Yoongi. Vstávej. " řekl jsem. ,, Co-co? Kde je pavouk?! " probudil se Yoongi. ,, No tak tohle mi budeš muset vysvětlit. " řekl jsem pobaveně.
____________________________
Ahoooj!
Tak co myslíte? Jaké bude mít Yoongi vysvětlení?
Jinak... Včera jsem přečetla knížku. Měla 126 kapitol. To je můj rekord! Byla vážně dobrá a... Byl to Taekook. Jak jinak, že?
Dopředu doufám, že se mi už tahle knížka nevymaže. Asi bych to pak už vzdala.A teď otázka...
KOLIK KAPITOL MĚLA NEJDELŠÍ KNÍŽKA, KTEROU JSTE NA WATTPADU PŘEČETLI (POČÍTAJÍ SE JENOM KNÍŽKY O BTS)?
Moje 126 :)I purple ya💜
ČTEŠ
Bunny killer
RandomTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Jeon Jungkook je nájemný vrah. Už zabil hodně lidí. Říká se o něm, že nemá žádné city. Vždy utekl před trestem. Ale nic netrvá věčně. Co se...