×To není tak, jak to vypadá!×

1.4K 75 16
                                    

Byl jsem v čekárně. Zanedlouho přišli ostatní kluci. ,, Kdo je Jimin?! C-co se stalo?! " začal šílet Yoongi. ,, J-jen.. Byl jsem na záchodě a pak tam přiběhl Jimin. Za ním přišel Taehyung a vyhrožoval mu, protože Jimin byl zatím v kabince. Po chvíli vyšel a Taehyung ho začal mlátit. Já jsem hned vyběhl z kabinky a dal Taehyungovi pěstí a ten se skácel k zemi. Pak jsem popadl Jimina a donesl ho sem. " dokončil jsem svůj monolog.

,, Děkuji, žes ho zachránil. " padl mi okolo krku Yoongi.

,, Y-yoongi? " uslyšel jsem něčí hlas. ,, Jiminie. To jsem rád... "  ,, Ne! Nesahej na mě! Běž si za tvým novým klukem!! " skočil Yoongimu do řeči Jimin a odběhl pryč.  ,, No tak to je v hajzlu. " řekl Joon. ,, Ne! Jimine stůj! " začal jsem křičet a běžel jsem za ním.

,, Nech mě bejt!! " zařval, když jsem ho dohnal a opatrně ho přitiskl na zeď. ,, Ne! Já ti to chci vysvětlit. " řekl jsem. ,, Nemáš co vysvětlovat. " řekl Jimin a pohled obrátil na zem, aby nešlo vidět, že brečí. Ale já to viděl. ,, Jimine. Nebreč. Yoongi mě objal, protože jsem tě zachránil před Taehyungem. " řekl jsem. ,, A-aha. " řekl.

,, Konec obědové přestávky. Všichni vězni se ihned přesunou ke svým celám. " ozval se rozhlas. ,, Odpuštěno? " zeptal jsem se rychle. ,, Odpuštěno. " řekl Jimin. ,, Jo a dávej si na Taehyunga pozor. " řekl jsem ještě. ,, Neboj. B-budu. A řekni Yoongimu, že se moc omlouvám. " řekl ještě a oba jsme šli ke svým celám.

_________________________

Ahoooj!
Nevím, co vám mám říct...
O 1 sekundu později...
Á už vím xd.
Emmmm.... Vážně usilovně doufám, že se nikdo nedostane do tohoto zařízení. Mám totiž na domovské stránce samé Taekook fotky, které (jak bych to řekla) nejsou vhodné, když... Mám homofobní rodinu... Teda kromě mámy. Jinak mí kámošky jsou vlastně taky homofóbové a asi celá moje třída taky... Hmmm... Nevím, jestli to byl dobrý nápad... Doufám, že nikdo nezná moje heslo xd. Teď se tomu v nitru směju, ale nebyla by asi sranda, kdyby o mě někdo napsal něco nepěkného (xd) na internetu. Ááá! To by bylo vážně dost blbý. Kdyby to ještě udělala ona... Už bych se neudržela a něco bych jí udělala.

A moje otázka...

JAKÉ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ ROČNÍ OBDOBÍ?
Moje je léto🌞☀

I purple ya and summer☀ (xd)!

Bunny killerKde žijí příběhy. Začni objevovat