Šli jsme s Kookem pro tu divnou hmotu, které se říká jídlo. Přisedli jsme si ke klukům a já začal představovat.
,, Takže Kooku... Tohle je Kim Namjoon a říká se mu Joon. Tohle je Kim Seokjin a říká se mu Jin. Tohle je Jung Hoseok a říká se mu Hobi, či Hoseok. A kluci, tohle je Jeon Jungkook. Můj nový spoluvězeň. " řekl jsem. Všichni si pak navzájem řekli,, Těší mě. "
,, Kde je Jimin? " zeptal jsem se. ,, To my ne... Počkat! Slyšel jsem, že ho museli vzít do ozdravovny. " řekl Jin, lísající se k Joonovi. ,, C-cože? Co s-se mu s-stalo? " začal jsem pomalu brečet.
,, To bude v pořádku. " začal mě utěšovat Hobi. ,, Ne! To nebude v pořádku! Co když se mu, kurva, něco stalo?! " začal jsem ječet. Nad tou myšlenkou se mi spustil nový vodopád slz.
Najednou se okolo mého pasu objevili něčí paže. Otočil jsem se a stál tam Jimin s modřinou na oku. ,, K-kdo t-t-ti t-o u-udě-udělal? " zeptal jsem se mezi vzlyky. ,, Ale to neřeš a už prosím nebreč. " řekl mi. ,, N-ne. Ř-řek-kni m-mi, k-kdo ti t-o udělal. " řekl jsem už trošku vytočeně.
Namám rád, když odbíhá od tématu. ,, K-kim... " zašeptal. ,, T-taehyung. " dodal, stále šeptem. ,, Já ho.. " ,, Ne! Nic mu prosím nedělej. Nechci, abys pykal kvůli nějakému debilovi. " řekl. ,, Ale musí se to už nějak řešit. " řekl jsem už trochu ukliněně. ,, Ještě mi neudělal nic vážného. " řekl Jimin. , Neudělal? Vždyť máš modřiny po celém těle. " řekl jsem. ,, Podívej se... Dokud mi neudělá něco vážnějšího, tak o tom prosím mlčte. " obrátil se na všechny.
,, A kdo jsi ty? " zeptal se po chvíli Jimin Jungkooka. ,, Jsem Jeon Jungkook. Nový spoluvězeň Yoongiho. " představil se Kook. ,, Tak to mě těší. Já jsem Park Jimin. Přítel Yoongiho. " představil se mu Jimin a oba si podali ruce.
___________________________
Ahoooj!
Jak jste se vyspali? Já opět blbě. Nevzpomínám si, kdy jsem se naposledy dobře vyspala.
Chodívám spát o půlnoci. Někdy i později. Ale až budu muset chodil zas do toho pekla, tak budu chodit spát dřív. A vstávat dřív :'(. Vstávám okolo 13:30. Dobrý, co? Ale stejně jsem vzhůru už od 7, protože moje ségra tak vstává a hned, asi po 5 minutách se pouští televize a já pak nemůžu usnout.
Jinak se vážně "těším" na tetu a strýce. Oni pořád nechápou, že už jsem stará na nějaký blbý hry. Něřeknu, kdyby byli Armys a chtěli by hrát hry o BTS, tak se k nim s radostí přidám. Jenže oni musí být rasisti. Já už to vážně nedávám. Jestli si pro mě Kookie nepřijede včas, tak asi chcípnu. Takže... Jestli máte číslo na Jeona Jungkooka, tak mi ho pls pošlete. Jinak asi vážně chcípnu.A otázka....
OD KDY JSTE ARMY (STAČÍ MĚSÍC A ROK)?
Říjen 2018
(Ano. Tak krátkou dobu)I purple ya and BTS! 💜
ČTEŠ
Bunny killer
RandomTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Jeon Jungkook je nájemný vrah. Už zabil hodně lidí. Říká se o něm, že nemá žádné city. Vždy utekl před trestem. Ale nic netrvá věčně. Co se...