×Jak to se mnou vůbec je?×

1.3K 74 14
                                    

Pak už bylo všechno "v pohodě". On mi pochválil kresbu a ohledně toho byl celkem milý. Jenže... Pak ne. Pak to musí naprosto posrat posmíváním a podobnýma, blbýma kecama. Já bych ho fakt už...

... Ulíbal k smrti? Možná dřív. A možná i teď. Pořád mě prostě lákají ty jeho rty... Prostě.. Kdyby jste mě chtěli doopravdy odmilovat, byli byste geniální.

I tak ho nenávidím. To urážky a... A... To vyhrožování. To mě užírá nejvíc.

A navíc to ani nechápu. Vypadá, že je hodný... No.. Nevypadá, no, ale.. Prostě.. Proč nemůže být hodný? Pak už by stačilo se s ním dát nějak dohromady. A.. Musel by nebýt homofób a.. Musel by být homosexuál. Což by bylo úžasný!! Ale...

































Není.

____________________________

Ahoooj!
Tak jak se vede ve škole? Už jste psali nějakou písemku? My 2. Jako byly docela easy. Bylo to opakování z minulého ročníku.

A jak vám utíkají dny? Mě teda fakt pomalu. Příjde mi, jakoby to bylo půlroku. Prostě se to vleče, jak něco pomalýho.

Jinak přejdeme k něčemu příjemnějšímu...

Už jste viděli ty let-lampy s JEJICH fotkama. Jsou prostě Boží!!!! Všechno s něma je Boží! Což mi připomíná... Že za týden dostanu kapesný, a budu si moct KONEČNĚ koupit roušku se znakem a nápisem BTS. A prsten s nápisem Jungkook.

A random otázka, kterou mi trvalo vymyslet minutu...

JAKÉ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ JÍDLO?
Moje je pizza 🍕

I purple ya and BTS! 💜💜💜💜💜💜💜

Bunny killerKde žijí příběhy. Začni objevovat