Yeni Kişi

107 16 5
                                    

Odaya vuran güneşle uyandım mı? Demeliyim yada güneşin rahatsız edici ışığından uyandım mı? Demeliyim bilemedim. Aman neyse saat 07:00 ve bilin bakalım günlerden ne evet bildiniz günlerden pazartesi ve ben pazartesi günlerini hiç sevmiyorum. Siz şimdi soracaksınız bana bunları kim anlatıyor diye. Ben aslı özkaray 17 yaşındayım.
Kızzzım kalk okula geç kalıcaz.
Evet kalıcaz çünkü okulun sahibi annem.
Tamam geliyorum.
Yine her zaman ki gibi yada
Her sabah
Her hafta
Her ay.... gibi
Tamam tamam uzatmıyorum.umutsuz vaka gibi yataktan kalktım. Banyoda ki işlerimi bitirip okul formamı giyip şaçlarımı özensizce taradım.
Nerde kaldın kızım çayın soğudu.
Zaten iştahım yoktu anne
Ne demek iştahım yok otur şuraya kahvaltını yap.
Ama anne ya ne olacak ki.
Hem bak bende diğerleri gibi sokakta
Yürüyerek okula gitmek istiyorum.
Olmaz nasıl olsa karşında özkaray sahibi duruyor.
Annem işte herkese bunu söylerdi.
Ama ne olur lütfenn.
İyi hadi tamam git.
Oley be kimin annesi.
Bak izin vermem ha....
Elime bir peynir bir salam alıp ağzıma tıktım, hadi ben kaçtım aman gittim.
Dikkatli ol.
Tamam.
Sonunda evden çıkabilmiştim. Bir yandan agzımdakilerini bitirmeye çalışıyordum. Bir yandan merdivenleri inmeye çalışıyorum.
Kapıyı açtım ve sokağa çıktım. O an aklıma annemin dediği geldi.
Dikkatli ol..
Bazende şakaya vurmak için dangerous derdi. Haklıydı her anne kızına dikkatli ol derdi ama annem biraz abatıyordu.
Bir gün benim derste olduğumu bile bile dikkatli ol diye mesaj atmıştı.
Bende tabi telefonu sessize almayı unutmuştum.
Tüm sınıf bana bakmıştı rezil olmuştum.
Aklımda bu düşünceler dolanırken özkaray koleji yazısının önüne gelmiştim.
Okulun kapısının önüne geldiğimde telefonum tidredi. Kesin annemdir diye sanıyordum ama bu ineternetimin bitişinin bilgilendirmesiydi. Tam kafamı kaldırdığında alnımda bir acı hissettim.
Önüne baksana dedim. O ise beni takmayarak
Şimdiki kızlar sevgilileri mesajlaşıyorum diye önüne bakmıyorlar. Ben bunun altında kalmazdım.
A öyle mi? Dedim şimdiki erkekler ise kızları kesiyorum diye önüne bakmıyor.
Yüzüne alaylı bir gülümseme takındı ve yanımdan hızlıca geçti. Zaten bende onunla muhatap olamazdım.
Sınıfımın kapısına geldiğimde köşede dikilen kızın dediklerini duydum.
Ay okula yeni geldi çok yakışıklı değil mi? Diye yanında arkadaşının kulağına fısıdıyordu. Evet daha önce böyle birini bu okulda görmemiştim.
Annem Bana niye söylemedi ki. Aman boş ver ya banane. Direk yerime oturdum. Hocanın gelmesine daha vardı bende biraz dışarıyı izlemeye başladım. Bir kaç dakika sonra hoca geliyor diye baktığımda şok oldum.
Ya bu demin bana çarpan çocuk değil mi? Yada çarpıştığım çocuk. Önce etrafına bir göz gezdirdi. Sonra benden tarafa gelmeye başladı. Hayır olamaz ya buraya gelirse kalkarım ve oturdu. Geldi yanıma oturdu. Ben kalkmak için haraketlendiğimde bana bakmadan konuşmaya başladı.boşuna kalkma yer yok diye senin yanına oturdum yani seninle oturmaya meraklı değilim dedi.
Evet haklıydı her yer doluydu. O sırada hoca içeri girdi.
Günaydın gençler.
Günaydın hocam.
Dedikten sonra herkes yerine oturdu.
Dersin matematik olması yetmezmiş gibi birde şu çocukla oturmaya katlanmak zorundayım.
🕟🕟🕔🕣
Nasıl geçti anlamadım ama ders bitmişti. Ayağa kalktım geçmek için ama çocuk hala oturuyordu.Ani bir sinirle çekilsene geçicem.
Eogist bir tavırla ama ben oturucam dedi.
O an aklıma bir fikir gelmişti. Sırayı ittirip kendime geçmek için yol açtım birde şu gıcık çocuğun sarsılmasını sağladım. Yüzüme egoist bir tavır takınmaya çalışarak konuşmaya başladım. Eğer önümden çekilmezsen böyle sarsılmaya Razı olursun dedim.
Bana korkutucu bir bakış attı ama beni Korkutamaz.
Hemen sınıftan çıktım arkadaşlarımın yanına gidicektim ki onlar benim. Yanıma geliyorlardı.
Aslı merhaba nasılsın.
Bende tam sizin yanınıza geliyordum.
Olsun canım biz senin yanınına geldim.
Size arkadaşlarımı tanıştırayım. İrem ve Melis.
Melis sarı saçlarıyla mavi gözleriyle beni öldürüyor. İrem ise kahverengi saçları yeşil beni gömüyor. Evet aynen öyle oluyor. Biri öldürüyor diğeri gömüyor.
Kızım iyi misin? Daldın gittin.
İyiyim.
Şey....bak bir şey söyleyeceğim. Yarın gece Aysun un doğum günü var ve sem de geleceksin.
Kızım biliyorsun ya beni sıkar öyle şeyler.
Geleceksin dediysem geleceksin. Yoksa...
Tamam tamam düşüneceğim. Hadi ben sınıfa gidiyorum.
Görüşürüz.
Görüşürüz... Sınıfa da gitmek istemiyorum ama neyse...
O an arkadan bir ses duydum mete değil miydi. Benden ne istiyordu.
Yarın akşam doğum günü varda benimle gelir misin?
Ya ne doğum günüymüş herkes bunu söylüyor.
Yok ya ben gelmeyeceğim sana iyi eğlenceler.
Sınıfa geldiğimde o çocuk oturmuyordu. Sen ona desene seni sinir etmek için kalkmadım. Bunu da çok güzel başardım.

28.08.19✨

BedelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin