Okuldan sonra arkadaşlarla beraber mağazaya elbise. Bakmaya gitmiştik.
İremin yüzüme fırlattığı elbiseyi alıp kabine girdim.
Elbiseyi. İncelemeye başladım.
Kırmızı bir elbiseyi ve siyah bir kemeri vardı.
Ben böyle elbise daha önce hiç giymedim ki. Aslı Özkaray 'dım ben her gün bir pantolon bir tişört giyen kız.
Oflarak geçirdim elbiseyi üstüme kalbinden çıkıp kızların Yanına gittim.
İrem beni görünce harika olmuşsun dedi.
Melis ise muhteşem gözüküyorsun diye ekledi.
Tamam bunu alıyoruz.Peki siz ne giyeceksiniz?
Sen merak etme kuzum bizim elbiselerimiz dünden hazır.
Ben üstümdekini çıkarmak için. Kabine tekrar girdim.
Benim çıktığımda çoktan ödemeyi yapmışlar.
İrem ve Aslı kasiyerle hala konuşuyorlardı.
Bende dışarı çıkıp onları beklemeye başladım.
Yanımdan bir adam bana dik dik bakıp geçti.Onun o bakışından rahatsız olmuştum.
Ben o adamın arkasından bakakaldım. Cebinden bir kağıt düştü.Bende yerden alıp okumaya başladım.
Babana ne olduğunu gerçekten biliyor musun. Ya senin çok sevdiklerin sana yalan söylüyorsa.
Ney di şimdi bu not ne alakaydı.
Benim babam trafik kazasında hayatını kaybetmişti.Belki adam bu notu başkası için yazmıştı.
Notu alıp buruşturup çöpe attım.
O arada kızlar çıktı mağazadan.
Hadi gidelim dedi melis.
Aynen.
Kızım sen iyi misin?
Betin benzin atmış.
İyiyim ya sıkıntı yok.
Hadi gidelim.Hep beraber evlere dağıldık.
Şuan odamda düşünüp düşünüp duruyorum. Ben o elbiseyi giymem ki
Sevmiyorum ben elbiseleri.
Acaba şey mi yapsam çocuklukta ki gibi okula gitmemek için tepişir yozumu yutsam ateşim çıktı desem.Şaçmalama Aslı ya çocuk musun sen.
Hem annem hemen anlıyor. Numara yaptığımı.Oflarak kendimi sırt üstü yatağa bıraktım. Sadece tavanı izledim.
Gözlerim yanda ki poşetler kaydı.
Ayağa kalkıp o tarafa doğru ilerledim.
İçinden elbiseyi çıkartığımda büyük bir çığlık attım. E bu benim denediğim elbise değil ki. Bu beyaz bir elbise.Yatağımın başına koyduğum telefonum titredi.
Esilttiler adlı WhatsApp grubundan bir adet mesajınız varİrem
Elbiseyi beğendin mi? Tatlım.
San çok yakışacak.Ne diyor bu İrem.
Çevrim içi. Yazıyor...
Vallah bu fikir melisten çıktı.
Melis
Yalan söylemesene İrem. İkimizden çıktı ya bu fikir.Gecenin yıldızı sen olacaksın.
Ne yıldızından bahsediyor bunlar.
Kutup yıldızından mı?Birde annem odaya dalınca şaşkınlık ikiye katlandı tabi.
Kızım iyi misin? Demin bir çıglık sesi duydum.
Kapıda öylece dikilmiş bana bakıyordu annem endişeli gözlerle.
İyiyim anne gerçekten.
Eminsin demi.
Eminim.
Ben çıkıyorum sana iyi egelenceler.
Sanada iyi toplantılar anne.Annemle konuşurken İrem bir mesaj daha atmıştı.
İrem
Hadi hazırlan biz seni almaya geliyoruz.Aslı
Tamam artık ne yapıcaz.
Giymek zorundayız o elbiseyi.Ayağa kalkıp giyinmeye başladım.
Elbiseyi giydim saçımın uçlarından biraz kıfırdım. Siyah bir göz kalemi ve Rummel sürdüm.
Morun daha kapalı bir rengi olan ruj, hafif sürdüm.
Ben makyajı fazla abartandan değildim. Siyah ayakkabımı ve siyah çantımı alıp kızları beklemeye başladım.Bir taksi önümde belirdi.
Melis arkada İrem önde bende melisin yanına oturdum.
10 15 dakika sonra parti yerine geldik.
Balo solandan içeri giydiğimizde bütün gözler bizim üzerimizdeydi.
Arkamdan iremin meclise bir şey fısıldadığını duydum.Gecenin yıldızı biziz.
Sonra bir beşlik çaktılar.Melisin üzerinde siyah bir pantolon onun üstünde altın sarısına benzeyen kuyruğu uzanan bir kıyafet vardı.
İremin üstünde ise sarı renkte pullulurmuş gibi duran ama pullu olmayan bir elbise vardı.
Birde siyah kemeri.
Gayet güzel olmuştu.Sonra bir masaya oturduk kızlar lavaboya gittiler makyajlarını tazelemek için.
Balo solanına Güney ve Aysun giymişti.
Daha önce güneyi hiç incelememiştim yesil gözleri, siyah saçları ve yapılı bir vücudu vardı.
Aysun la dans etmeye başladılar.
Ben onları izlemeye koyulmuşken yanıma mete geldi.Oo gelmeyeceksin sanıyordum ama iyi ki gelmişsin bu güzelliği tek başına burda bırakmak olmaz.
Dansımı kabul eder misin?Ya ben dans edemem ki beceremem.
Suan karşımda benden cevap bekleyen bir yüz ifadesi ne diyeceğimi bilemeyen ben.Ben kimseye hayır diyemiyorum ki.
Tamam olur dedim.
Beni elimden tutup piste çıkardı.
Ellerini belime doladı. Ben de ellerimi Boynuna.Müziğe kendimi o kadar kaptırmışım ki anlayamadığım bir şey oldu. Biz ne ara Aysun ve yeni çocuk diye adlandırdığım güneye bu kadar yaklaşmıştık.
Mete birden beni ittirdi ve büyük bir hızla kendine doğru çekti. Ben döne döne en son kendimi güneyin kollarında bulmuştum.Benim gözlerim onun üstünde onun gözleri benim üstümdeydi.
Her şey donmuştu sanki. Ben ayağımı bile kıpırdatamıyordum.
Bu karışık bir danstı.Karman karışık bir dans.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
Dla nastolatkówGeçmişiyle derdi olan bir adam. Geçmişine boyun eğmeyen bir kadın. Masum bir kız ve geleceğe yapılan hain planlar. Saklanan sırayla kaplı bir hayat. Şimdi şuanda acılarına rağmen ayakta duran bir kızın hikayesi bu hikaye bir imkansızlığın hikayesi