14:bölüm:yalnızlık
Yalnızlığı da çok seversek o da çekip gide mi?
Ama bu mektupta bir değişiklik vardı.
Bu bu annenim yazısı değildi. Biliyordum anne beni bırakıp gitmeyeceğini. Bulacağım seni anne tekrar yanımda olacaksın.Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum. Ha Güney. Güneyi mi? Arasam o bana yardım eder.
"En iyisi onu aramak.
Telefonumu alıp güneyin numarası tuşladım.
çalıyor.
çalıyor.
çalıyor
"Alo Aslı bir şey mi oldu?
" Evet
Konuşmama izin vermeden konuşmaya başladı."ne oldu Aslı iyi misin? Hemen oraya geliyorum.
Güneyin böyle söylemesi gülümseme neden oldu.
" yok bir şey olmadı bana. sadece annemin yazdığı mektup'u onun elinde yazılmamış yani zorla yazdırmışlar. Annem burada gitmedi.
"biliyordum Aslı. Ben şimdi oraya geliyorum.
"Ne! Neyi biliyorsun.
Dıt Dıt Dıt Dıt
Telefonu yüzme kapattı. Neyi biliyordu ya. Yoksa o adamları bulmuşmuydu?
Neyse buraya gelecekti nasıl olsa. Öğrenecektim. Annem seni bulacağım o zorla yazdıran kişiyide.
Bir umut doğmuştu gözlerimde karanlığın içinden, beklemekti galiba büyük sebebi. Annemi bulacaktım.Belki de o adamın başının altın çıkmıştı her şey. Yıkıp yerli bir etmek için tüm gücünü kullanacaktı. Hayatımın sonu olacaktı belkide ama ben annemi bulacaktım kendimi söz vermiştim. Biz tekrar beraber olacaktık.
Kapının çalmasıyla kendime geldim. Ha Güney gelmiştir. Kapıyı açtığımda iki tane adam dikiliyordu.
"Bizimle geliyorsun
" Siz kimsiniz benden ne istiyorsunuz.
Bizimle geliyorsun kes sesini.
Bırakın beni sizinle hiç bir yere gelmiyorum.
Adamlardan biri elinde ki bezi ağzıma bastırdı. Bırakın beni diye çırpınıyordum.
Tek hatırladığım buydu.
Gerisi derin bir sessizlik.............
Gözlerimi açtığımda bir depodaydım. Sandelyenin üzerinde bağlı bir şekilde otuyordum. Birden ayak sesleri gelmeye başladı. Işıklar yandı.
Ve yine o adam tam karşıma geldi."Vay vay hoşgeldin.
Misafirimizin ellerini çözün.
" Ne istiyorsun benden.
"Ben senden bir şey istemiyorum. Sadece annenin canını acıtmak istiyorum.
" Ne yaptı sana annem.
"Aslı sana bazı şeyleri yanlış anlatmışlar. Babanın trafik kazasında öldüğünü biliyorsun ama baban trafik kazasında ölmedi...
Ne diyordu bu adam yine hangi oyunun peşindeydi. Yalan söylüyordu.
Yalan söylüyorsun diye bağırdım.
Yalancının tekisin!Ha Aslı kendi buna inandırmış ama gerçek şu ki baban trafik kazasında.ölmedi.
Geçmiş.
Adam her zaman ki gibi işine gitmek için hazırlanmıştı. Küçük kızının odasına girdi. Küçükçük meleği yatıyordu. Adam bebeği kucağına aldı ve kızının cennet kokusunu içine çekti.
Çok güzel kokuyordu kızı. Tüm saflığı! Tüm masumluğuyla bakıyordu babasının yüzüne. Babası kızını seyretderken. Annesi girdi odaya."ha buradamıydın hayatım.
Baksana çok tatlı değil mi?
Evet çok tatlı.
Hadi ben gidiyorum. Kızıma ve kendine iyi bak.
Adam evden çıkmıştı. Belkide son çıkışı olmuştu. Son kez çekmişti kızının kokusunu. Son kez kucağına almıştı meleğini.
Kapıyı kapatmasıyla bir tane adam ona silah çekmişti.
Ve bir silah sesi....
Adam yerde kanlar içinde yatıyordu.Ve bebek ağlamaya başladı . Belkide anlamıştı babasının gittiğini. Bir daha geri gelmeyiceğini....
Günümüz..
Şimdi sana soruyorum anneni de baban gibi ölmelisin istemiyorsun.
Benim dediğimi yapmaya ne kadar
Cesaretlisin......
OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN...... 😉🤨😎😗✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
Novela JuvenilGeçmişiyle derdi olan bir adam. Geçmişine boyun eğmeyen bir kadın. Masum bir kız ve geleceğe yapılan hain planlar. Saklanan sırayla kaplı bir hayat. Şimdi şuanda acılarına rağmen ayakta duran bir kızın hikayesi bu hikaye bir imkansızlığın hikayesi