*güvendiğim dallar teker teker kırılmaya başlamıştı....
Ne kadar cesaretlisin dedi karşımdaki adam. Sahi ya ne kadar cesaretliydim ne yapabilirdim. İçimi okumuş gibi sırıtmaya başladı. Rahat bir tavırla koltuğuna oturdu.
Senden birisini öldürmeni istiyorum.
Ne! Ne diyorsun sen ben kimseyi öldürmem. Anlıyormusun ben senin kadar vicdansız değilim. Bu dediğini hiç bir zaman yapmayacağım.
Bunu benim için değil Annen için yapacaksın.
Annem mi?
Evet tatlı kız bunun içinde Annen'de var. Sana acıyorum bir çok şeyi anlatmamışlar.yalanlarla dolu bir geçmişin var.
Bu adamın söyledikleri doğru olabilirmiydi? Peki bir anne kızına ne kadar yalan söyleyebilirdi?
Ben düşüncelere dalmışken adam tekrar konuşmaya başladı.
Şimdi yapacakmısın? Yapmayacak ısın? Ya da annenin ölümünü mü seyredeceksin.
Bileklerimdeki ip canımı acıtmaya başlamıştı. Ben hala o adamın yüzüne bakarken kapı birden açıldı.
Gözlerim bir şok daha yaşamıştı. Bu güneydi ama bunun burada ne işi vardı.
Oo kimler gelmiş bizde seni bekliyorduk.
Onu mu? bekliyorduk. Ne oluyordu ya ben hiç bir şey anlamıyordum. Güneyin bu adamla ne işi vardı.
Gözleri gözlerimin üzerindeydi. Adama döndü ve konuşmaya başladı.
"Kızı Bırak ne istiyorsan ben yaparım.
" Güney üzgünüm ama planımın dışında kalıyorsun hatta bunun babanın bilmesini de istemezsin.
"Sana kızı bırak dedim.sen benim neler yapabileceğimi görmek istemezsin.
" Adamın yüzünde bir sırıtma belirdi.
Birbirine sinirle bakan iki adamın arasında kalan ben neler olacağını düşünmeye başlamıştım.
Bir anlam veremiyordum önceden böyle değildi. Çok normal bir hayatım vardı ve sanki bir rüzgar esti beni bilmediğim bir şehire uçurdu. Orada ki binalar teker teker üstüme yıkılmaya başlamıştı.
Uzun bir sessizlikten sonra telefon sesi duyuldu. Adamın telefonu çalıyordu.
Kısa telefon konuşmasından sonra adam çok sinirlenmiş bir halde güneye döndü. Bu seferlik böyle olsun Güney ama unutma benim işim daha burada bitmedi.
Bu sefer Güney sırıtıyordu. Ellerimdeki bağlı ipi çözdü ve beni ayağa kaldırdı. Hadi Aslı buradan gidiyoruz.
Kafa sallamakla yetindim.
Çıkmadan adamın yüzüne baktı.Ha bu arada ne zaman istersen ben buradayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
Teen FictionGeçmişiyle derdi olan bir adam. Geçmişine boyun eğmeyen bir kadın. Masum bir kız ve geleceğe yapılan hain planlar. Saklanan sırayla kaplı bir hayat. Şimdi şuanda acılarına rağmen ayakta duran bir kızın hikayesi bu hikaye bir imkansızlığın hikayesi