Annemin elektrik süpürgesi sesiyle uyanmak beni en sinir eden şeydi.
Sadece bir cumartesi vardı elimde onu niye benden alıyorsun be kadın diye söyledim kendi kendime. Oflarak kalktım yataktan partinin üstünden tam 3 gün geçmişti ama ben etkisi üstümden daha atamamıştım. Hani bazı anlar olur sadece kaçmak istersin yok olmak gibi. Ben o an sadece onu istedim. Okuldakiler bana parti kaçağı diye ad takmışlardı ama ben onları takmıyorum.Ben onları takmadıkça onlar eziliyordu ben degil.Lavabo da ki işlerimi bitirip çıktım. Bu gün tatildi yani istediğimi giyebilirdim. Siyah bir pantolon, kırmızı bir tişört giydim. Saçlarımı her zaman ki gibi at kuyruğu bağladım.
Annem oturma odasında temizlik yapıyordu.
Sinsi sinsi gülerek yaklaştım ona. elektrik süpürgesini kapattım.
Hay Allah ışıklar gitti herhalde.
Sonunda gözleri beni buldu kız ne yapıyorsun sen.
Günaydın anne.
Günaydın da neden arkamdan gizlice geliyorsun.
Temizlik yaparken beni duymuyorsun o yüzden. Annem hafta içi tam kariyer peşinde koşan işkolik bir iş kadını, hafta sonu ise her gün evinde fasulye ayıklayan gündüz programları izleyen bir ev hanımı.
Mutfakta Sana ekmek arası hazırladım ye tamam mı?Tamam anne yerim hadi görüşürüz.
Görüşürüz kızım.Hiç bir şey yemek istemiyorum o yüzden kapıyı açtım ama annem hemen seslendi. Ben ne dedim ama.
Tamam anne yeriyorum hemen dedim.
Mutfağa girip ekmek arasını yemeye başladım.Annem ellerine sağlık çok güzel olmuş. Tabi cevap gelmedi.
Agzıma son lokmayı atım çıktım. Bodrum katından bisikletimi alıp sürmeye başladım. Bisikletimi hiç bir şeye değişmezdim. Sahil kenarında süryordum genelde. Rüzgarın tenime vurması, saçlarımın rüzgardan uçması o kadar güzeldi ki. Pedal çevirmekten ayaklarım yorulmuştu. Sahil kenarında bir banka oturdum. Öyle boş boş denizi izliyordum. O araya yanıma biri oturdu. Ondan tarafa döndüğümde meteyi gördüm.Merhaba Aslı.
Merhaba.Bana bir şey demek istiyordu ama bir türlü söyleyemiyordu.
Söyle dedim.
"şey... Özür dilerim.
Neden seni o kadar hızlı çekip güneyin kollarına kadar bıraktığım için.
Daha sonra sana parti kaçağı dedikleri için. Özür dilerim.
Özür dilemene gerek yok ben onları takmıyorum.
Neyse daha sonra görüşürüz dedim.
Görüşürüz dedi.
Bisikletimi alıp tekrar başladım sürmeye. Biraz daha sürdükten sonra karşıdan güneyi gördüm.
O yoldan çekilmedi bende çekilmedim. Birden tekerleklerimiz çarpıştı ne yapıyorsun sendiye bağırdım.
Asıl sen ne yapıyorsun. Yolumdan çekilseydin bunlar olmazdı dedi.
Asıl sen yolumdan çekilseydin bunlar olmazdı.Sen bu inatla var ya... Dedi kimse sana yardım etmez diyede söylendi...
Bir kaç dakika sonra bisikletimi alıp yolluma devam ettim ama bisikletten düşmeseydim her şey yolundaydı.Kafamı Taşa vurmuştum. Dizim yara almıştı yerde sızlanıyordum. Ayağa kalkamıyordum.
Güneyin ağzından.
Arkamı döndüğümde adını dahi bilmediğim kız gitmişti sandım ama yerde sızlanıyordu. Önüme dönüp yoluma devam ettim. Arkamı tekrar döndüm hala oradaydı.oflarak ondan tarafa yürümeye başladım.Aslı'dan devam.
Yerde hala sızlanıyordum. Daha sonra
Belimden beni bir kavradı ve kucağına aldı. Yüzüne baktığımda şaşırdım. Bu güneyi bırak beni diye çırpındım.
Hani bana kimse yardım etmezdi sen niye bana yardım ediyorsun?
Bırak ya beni.Çok mu istiyorsun.
Bıraktım gitti o zaman dedi.Popomun üstüne düşürdü beni. AA canım acıdı. Kalkmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Güney ise bana gülüyordu. Sonra beni tekrar kucağına aldı ve şöyle dedi.
Şansına küs ama seni bırakmıyorum.
Ezcane"ye kadar kucağında taşıdı beni.
Görevli yarama pansuman yapıyordu. Güney başımda dikilmiş izliyordu.
Görevli işini bitirince ezcane"den çıktık.
Bana bir şey söyleyecekti ama sustu.
Söylesene dedim.
Proje.
Hatırlatmasana şunu bana. Fazlamı afaralnmıştım. Tamam devam et dedim.
Proje proglemle olsun.
Hayır geometri olsun.
Proglem.
Geometri.
Proglem
Geometri
Proglem
Tamam Proglem. Yeter ki şu iş çabuk bitsin.
Neyse ona bir teşekkür borcluydum.
Teşekkür ederim.
Niçin
Beni Ezcane 'ye kadar getirdiğin için.
Kim olsa yapardı.
Sağ ol deyip ayrıldım yanından. Kendi kendime söylenmeye başladım.
Sakar Aslı neden düşersin ki sen bisiklet altı yaşındaki çocuk düşmüyor artık.
Kaldırım kenarında küçük kağıt ilişti. Gözüme önce umursamadan geçtim yanından sonra o kadar merak ettim ki kağıttı alıp okumaya başladım.Yalanlar söylenmek içindir. Sırlar ise saklanmak peki. Doğrularla gerçeklere ne olacak?
Bu notta neyin nesiydi ya tamam birinci not tesedüf olabilirdi.
Telefonumun titrediği hissettim.Bilinmeyen numara
Benim kim olduğumu merak ediyor olabilirsin. Ben sana bir o kadar yakın bir o kadarda. Uzağım.Artık anlamıştım bu notlar bana geliyordu ama neden?
Bu kişinin gerçekten kim olduğunu merak ediyordum.
Kimdi bu adam?....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
Teen FictionGeçmişiyle derdi olan bir adam. Geçmişine boyun eğmeyen bir kadın. Masum bir kız ve geleceğe yapılan hain planlar. Saklanan sırayla kaplı bir hayat. Şimdi şuanda acılarına rağmen ayakta duran bir kızın hikayesi bu hikaye bir imkansızlığın hikayesi