86- Günlük...

50 8 9
                                    

(Ela'nın anlatımıyla)

Ertesi gün...

Derya t: Deniz bir şeyler ye.

Deniz: Aç değilim.

Derya t: Ama

Deniz: Sana aç değilim dedim!

Burcu teyze telefonla konuşuyordu çok sinirli ve kahrolmuşa benziyor ne oldu ki?

Burcu t: Hem kendimize gelelim diye kantine gönderiyorsunuz hemde sahip çıkamıyorsunuz ya siz benim acımı ikiye katladınız!

Ela: Burcu teyze ne oldu?

Burcu t: Yok o artık yok.

Ela: Biliyorum.

Burcu t: Hayır cidden yok odada yokmuş.

Ela: Ne!?

Burcu t: Böyle hastanenin... Hayır kim onu ne yapsın? Yoksa yine mi Salih?

Ela: Kamera kayıtları?

Burcu t: Az önce elektrik gittiğinde olmuş.

Deniz: Nasıl ya şimdi mezarında mı gidemeyeceğim?! Ağzına s*çtığımın Hastanesi'nde........

Nur: Küfür etmeyi kesicen mi?

Doğan: Ya şu çocuğu rahat bırakın.

Ela: Bu hastaneyi başınıza yıkarım p*çozlar.

Uğur: P*çoz? One be yaratıcı küfürler.

Nur: Nasıl ya evren sana sesleniyorum yeter anladın mı ye-ter!

Deniz: Ben gidiyorum.

Derya t: Oğlum dur.

Burcu t: Bırak gitsin.

....

İki gün sonra...

Burcu t: Al oğlum sanırım sadece sen okuyabilirsin.

Deniz: Neden ben?

Burcu t: Göz gezdirdim de çoğu yazı seninle ilgili.

Deniz...

Onun günlüğünü okumam ne kadar doğru? Ellerim titriyor kapağını bile zor açtım.

Günlük... (Kısa kısa)

Bu gün o gıcıklarla tanıştım off ne yaptım biliyor musun çocuğu havuza düşürdüm çok aptalim onlarla sanırım arkadaş olacağız ama ben hala o egoiste gıcığım...

""""

Bu gün beni sevdiğini söyledi ben ben onu sevmiyordum ama nasıl olur? Günlük bana akıl ver ben aşık mı oldum?? Hem uzak durmaya çalışıyorum sonrada özlüyorum...

""""
En son yazdığı yazı...

Deniz içimde kötü bir his var eğer sana ya da bana birşey olursa...

Bak eğer bana bir şey olduysa ve sen bunu okuyorsan şimdiden utandım çok malca şeyler yazmıştım:D

Sen benim ilkim ve sonumsun tamam mı? Ama ben senin için son olamayabilirim...

Neyse seni bu satırlara sığdıramayağım kadar çok seviyorum.

AŞKIM...

Son zamanlarda annemin tedirginliği beni de korkuttu o yüzden paranoyak oldum hahah neyse bundan sonrası bizimkiler için...

....

Deniz..

Ağlıyordum ben daha önce bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum. Beni yerle bir ettin Yaren...  Neden bıraktın beni ha?

****

Patenci GençlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin