98- Katil...

46 7 14
                                    



Uğur: Biri lütfen hayal gördüğümü söylesin.

Doğan: B-bu Ege mi?!

Deniz: Bunun ne işi var burada , cezası bitti mi?

Doğan: Gördüğümüze göre içeriden çıkmış.

Herkes en yakınındakini kolundan tutup çekti.

Yaren: Heyy ne oluyor?! Derken bizi çalılıkların arkasına ittiler.

Uğur: Bir şey olduğu yok siz burada kalın.

Ela: Bir şey olduğu yokmuş bak sen gıcık :)

Doğan: Şuradaki çocuk var ya ceza evinden yeni çıkmış.

Nur: Bundan bize ne?

Deniz: Amann sonra anlarsınız siz şimdi burada bekleyin.

Tabi ben bekler miyim bizimkiler çocuğun yanına gidince bende arkadan dolaştım ve çöp kutusunun arkasına saklandım.

Ela: Nereye ya gitmeyin.

Nur: Sen burada kal bende gidiyorum.

Nur ile beraber onları dinleyecektik ama bazı şeyler ters gitti, bizde ters gitmeyen iş mi var sanki? :/

Nur...

Yine bir aptallık yaptım ve çöp kutusunun arkasına saklanmaya çalışırken içinin yarısı dolu olan vişne suyu kutusuna bastım üzerim  vişne suyu oldu . Tabi refleks olarak ayağa fırladım ve Denizle göz göze  geldim.

Yaren(fısıldayarak): Otursana görecekler şimdi. Nur bana artık çok geç der gibi bakınca iyice eğildim.

Deniz: Nur ben size gelmeyin dedim! Yaren yok dimi?

Nur: T-tabi c-canım yok o gelir mi hiç?

Yaren...

Tabi oğlum ne işim olur böyle şeylerle hahaah. Önümde gördüğüm böcekle uçuşa geçmem bir oldu. Deniz'i daha önce bana böyle bakarken görmemiştim fazla sinirliydi.

Yaren: Ş-şey Denizciim beni yiyecekmiş gibi bakmasan?

Deniz...

Hadi bakalım Deniz ciddi olabilirsin, ama Denizcim dedi yaa... bileğinden sıkıca tutarak çalılıklara götürmeye çalıştım ama bizim inatçı keçi dinler mi hiç? Ona sert ve gür bir sesle ''Sana bir şey diyorsam bir bildiğim vardır!'' dedim ve onu çekmeye devam ettim. Aniden durup kolunu çekmesiyle yüzümü çevirdim kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

Yaren: Ne bağırıyorsun?! Ayrıca kolumu bıraksan artık canımı yakıyorsun!

Kolunu bıraktığımda kıpkırmızı olduğunu gördüm ama bu kadar sıkı tutmuş olamam.'' Özür dilerim ama daha fazla burada durmayacaksın.''

Yaren: Yo gayette duracağım.

Ege: Aa kavga etmeyin hiç yakışıyor mu? Güya birbirinizi çok seviyorsunuz peh sizden öncekilere de aynısını söylüyorlardı.

Yaren: Abicim (böyle söylediği için direk yazdım) sen bir çekil sana ne oluyor.

Uğur: Yaren hadi gitsen ne olur hadi?

Ege: Ağabey deme sonra lazım olur.

Yaren: Yalnız ben lafın gelişi ağabey dedim  aramızda 3 bilemedin 4 yaş var amma duyar kastın. B-bir dakika bizden öncekiler mi?

Patenci GençlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin