Şuan haziranın ortasındayız önümüzde uzun bir tatil var sanırım bu tatil bizim için hep beraberken çok güzel geçecek.
Ön elemeler bitti yarışmaya kadar bu pistte hazırlanabileceğimizi söylediler
Yarışma hakkında bilgi veren kişi mikrofona uzandı ;
- Yarışmaya katılacaklara duyurulur!!
Kurallar ;
Herkes ikişerli gruplar halinde yarışacak.
Yarışma amacı müziği ve pateni sevenleri bir arada toplamak
Yarışacak kişilerin kendilerine özgü müzik , dans, hareket vb. belirlemeleri gerekmektedir.
Yarışmayı kazanan gruba iki çift urban paten ve iki adet kulaklık hediye edilecektir.
Yarışmaya kadar pistte hazırlanabilirsiniz . İyi şanslar herkese.
Urban paten hediyesini duyduktan sonra daha fazla hırslandığımı hissettim ve Uğur'un koluna girip onu piste çektim.
- Uğur çalışmaya başlamamız gerekiyor biliyorsun o patenler den almayı uzun süredir istiyordum.
Uğur kulağıma yaklaşarak ;
- Biliyorum , dedi
sonrada yanağımı sıkıp gel dedi.
Off herkesin içinde böyle yapmasından hoşlanmıyorum . yanına gittim ve yapamadığım bir hareketi öğretmeye başladı.
O sırada Nur'da kendince hareketler çalışıyordu.sonra ne olduğunu anlamadığım bir gümbürtü koptu. herkes bir yere toplanmıştı bende süratle o kalabalığın içine daldım . Nur ve Doğan yerde yatıyordu .
Kalabalık yatıştıktan sonra ikisine ne olduğunu sorduk
Doğan ;
Kerem bize çelme taktı ikimizde birbirimize çarpıp yuvarlandık.
Kerem ( gittiğimiz parkta her gün bize çok güzel hareketleriyle hava atan bildiğimiz badboy :D)
Nur ;
Ben ayağa kalkacak halde değilim canım çok acıyor .
Ela ve ben Nur'un koluna girdik . O sırada denizde Evrim teyzeyi arıyordu.(Nur'un annesi)
2 Saat sonra
Nur ayak bileğini incitmişti 1 hafta gibi bir süre yürümeyecekmiş.
Nur artık yarışmaya katılamıyordu. hepimiz sinirli bir şekilde piste döndük ve keremi diskalifiye olması için şikayet ettik . Ama böyle bir sebepten diskalifiye olunmayacağını söylediklerinde adeta yıkılmaya hazır bir bina gibi çökmüştük .
Nur'un o urban patenleri benim gibi çok sevdiğini biliyordum eğer yarışmayı kazanırsam patenleri ona verecektim ama bunun için çok çalışmam gerekiyor özellikle kerem gibi bir rakibimiz olduğu sürece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patenci Gençler
Teen FictionHiçbir zaman ayaklarından çıkartmadıkları patenleri onları bu bitmek bilmeyen serüvenin içine atıyor.En yakın üç arkadaş ve yaşadıkları...