0.1

1.1K 38 29
                                    

Lisa'nın ağzından: Sabah kalktığım gibi gittim ve duş aldım. Babam ise işteydi. Üzerime yüksek bel bir kot ve hafif yarım bir tişört giydim. Şanslıydık ki okul kıyafetlerimiz serbestti. Normalde Jennie'de kalırdım ama son 3 gündür kendi evimdeyim. Hemen kendime pratik bir kahvaltı hazırladım ve çıktım. Jennie ve diğer kızlar ile okul bahçesinde buluştuk. İlk dersimiz coğrafyaydı. Hadi ama İlk derse coğrafya ile mi başlanır? Hızlıca sınıfa gittim ve Jungkook'un yanına oturup onunla sohbet etmeye başladık. Malesef BamBam ile sınıflarımız farklıydı.

"Selam Jungkook!"

"Günaydın Lis."

" Ee, nasılsın?"

"İyi, senden?"

"Bende iyiyim."

Jungkook bunu söylerken gülümsemişti. Ne tatlıydı ama...
Kendine gel Lalisa! Ne diyorsun sen?

"Jungkook, senden küçük bir şey isteyebilir miyim?."

"Buyur?"

"Dün ki ders notlarını verebilir misin?"

"Tabii ki. buyur Lisa."

Jungkook'un ağzından: Lalisa cidden çok tatlı bir kızdı ama ben Tzuyu'de  hoşlanıyordum. Daha doğrusu Tzuyu benim flörtümdü. Lisa'dan istesemde hoşlanamazdım çünkü benim tipim değildi. Ama seviyordum onu. Fakat arkadaş olarak. Kendisi bana çok destek olmuştu.

Tzuyu, yanıma geldi ve göz kırptı

"Jungkook bir bakar mısın?"

Jungkook sırıttı,

"Olur."

Lisa'nın ağzından: Tzuyu Jungkook'u çağırınca ne olduğunu merak etmiştim ve onları takip ettim. Acaba ne konuşacaklardı? Bir koridorda durdular ve onların konuşmasını dinlemeye başladım.

"Naber?"dedi Tzuyu

Jungkook cilveli bir şekilde konuştu,"İyi senden?"

Tzuyu,Jungkook'un yakasıyla oynuyordu. Biraz daha sohbet ettiler

Ardından Jungkook Tzuyu'yu, duvar ile aradına almış, öpüyordu. Gördüğüm şeyle kendini dışarı attım. Nereye gittiğimi bilmiyordum.

Şimdi fark etmişti, ben hoşlanmıyordum; "Aşık"tım

Issız sokakların birine girmiştim. Boş boş içimi döktüm. Ardından başlayan Yağmur, acılı gözyaşlarıma eşlik etmeye başladı.

Sırıl sıklam olmuştum, Ama bu umrumda değildi.
Zaten okulu asmıştım.

Sonunda bilmediğim karanlık ve sisli bir sokağı bulmuştu gözlerim. Sanki o sisler beni çağrıyordu.

Aralarında ne konuştular bilmiyorum ama, Neden ben? Neden? Kendimi bu sisli, boğuk,ıssız sokaklara atmak istiyorum, bu karanlıkta boğulmak.
3 senedir sevdiğim çocuk gözlerimin önünde başka bir kızı öptü. Buna alışığım. Ama artık katlanamıyorum. K-kalbim sıkışıyor

Lisa end...

O sırada okul:

"Lisa nerede?" Dedi Jungkook.

Jennie endişeli bir şekilde, "Bilmiyorum" dedi ve dudaklarını ısırmaya başladı.

O sırada coğrafya hocası sınıfa geldi ve bir göz attı, Lisa'yı soruyordu.

"Lisa nerede çocuklar?" Diye sordu öğretmen öğrencilerine

"Hiç birimiz görmedik hocam" dedi Hyejin, o da endişeleniyordu.

Herkes okuldan çıkmıştı. Lisa ise hala kayıptı.

"Kızlar Lisa hala dönmedi" dedi Jennie

Jisoo ise, "Aynen neden dönmedi?" Diye meraklandı

Chae endişeli bir şekilde,"Acaba polise haber mi versek? Diye sordu.

Jisoo, bir şeyler düşünüyordu. Kızların omuzlarına ellerini attı, "Merak etmeyin, kafa dağıtmak için çıkmıştır."

Aradan 2 saat geçmişti. Lisa ise hala ortalıkta yoktu.

Jennie'nin telefonu çalar:

Bilinmeyen:--------------------

Jennie: Nee!?


Bu ilk bölümdü chingularım. Umarım beğenirsiniz💜

●Don't Miss Me●Lizkook°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin