Lisa'nın ağzından: Sabah yine beni kurtaran tatlı teyzenin evinde uyandım.
Cha annem yine güzel şeyler yapmıştı.
"Cha anne ellerine sağlık." Bunu söylerken kocaman gülümsememi sunmuştu.
"Teşekkürler kızım" Ve Cha anne de bana gülümsemişti
"Cha anne, sen kaç yaşındasın?
"Ben 59 yaşındayım."
"Hmm tamam. Ama çok genç gösteriyorsun"
"Ahh teşekkürler'
"Cha anne,sana bir şey söyleyeceğim"
"Buyur kızım"
"Şimdi sen beni tanıyorsun,ama ben senin hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Bana biraz kendini anlatır mısın?"
"Ben Lee Cha-Rin. 59 yaşındayım. 1 sene önce 25 yıllık kocamdan boşandım. 20 yaşında bir kızım var. Kocamdan boşandıktan sonra bu eve taşındım."
"Peki ya kızının ismi ne? Ona unnie diyebilir miyim?
"Kızımın ismi Lee SooJin. Ayrıca ona unnie diyebilirsin."
"Herneyse Cha anne. Malesef arkadaşlarım beni öldü biliyor. Sence onların karşısına çıkmalı mıyım?"
"Kızım,bence sen o arkadaşlarının karşısına çık. Gerçeği öğrendiklerinde aranız bozulabir."
"Haklısın Cha anne. Ama şuan onların karşısına çıkamam. Cesaretimi toplamalıyım. Ya tepkileri olumsuz olursa?"
"Peki zamanla cesaretini toplarsın."
Jennie: Lisa ölmüş olamazdı. O bizim her şeyimizdi. O bizim canımızdan bir parcaydı.
"LİSA ÖLMEDİ ÖLMİCEK!!! ANLAMIYOR MUSUNUZ!!!!!?" Haykırarak söylemiştim bu cümleyi. Şuan bizim evdeydik hepimiz ağlıyorduk.
"JENNİE SAKİNLEŞ!! LİSA Ö-L-D-Ü!! ANLAMIYOR MUSUN??" Yoongi'nin sesi fazlasıyla katı çıkmıştı.
Jungkook: Lisa benim yüzümden ölmüştü. Kafamda yankılanıyordu. Ben bir s-suçluydu-m. Keşke onun duygularını böyle önemsememezlik yapmasaydım. Ellerimi kafama götürdüm ve başımı öne eğdim. Kafamda hala yankılanıyordu onun son sözleri.
'AAAAAAAHHHHHH" Sesim bütün evi inletmişti. Hızla dışarı çıktım ve aklıma yatmasını istediğim şeyleri tekrarladım. "Lisa öldü,onu özlemeyeceğim,unutacağım."
Ama ben bunu yapamazdım. Ne kadar Tzuyu'yu sevsemde o benim en yakınımdı. Unutamazdım onu. Ölse bile onu seviyordum ama "arkadaş" olarak.
Ve bir karar aldım Tzuyu'ya çıkma teklifi edeceğim,Lisa 'ya rağmen. Ne yapabilirim? Kalbim söz dinlemiyordu." Lisa-yah! Lütfen beni affet."İviit! Yazarınız kitabı boka sardıı. Her zaman ki dizi klişelerinden yapıcam çünkü ben yapmayayım da kim yapsın? Jzjzj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●Don't Miss Me●Lizkook°•
Romance"Sevgilim,benden gitme,beni gözyaşlarıyla baş başa bırakma. Korkuyorum gitme benden, hep benimle kal." -Jeon Jungkook [Başlangıç:27.08.2019] [Bitiş: 20.10.2019]