Jungkook'dan devam: Bu çığlık Lalisa'ya aitti. Hemen ormanın içinde onu aramaya başladım. Kahretsin! Koca ormanın içinde nerede olabilirdi ki?
Lalisa'nın ağzından: Yavaş yavaş kendimi serbest bırakıyordum,bir dala sırtımı yaslamış,kendimi adeta ölüme terk ediyordum.
Hiç kimsem yoktu şuan. Üzgündüm,hastaydım,sinirliydim,enerjiktim. Şimdi ise hiç biri değilim.
Yalnız, mantığı ve duyguları arasında kafası karışmış bir aptaldım. Şu hayatta herkesin seçmesi gereken şeyler olurdu. Benimkiler ise ya Mantığım ya da Duygularımdı.
Yavaşça hafifiledim ve gözlerim kapandı,sanırım bu bir elvedaydı.
End
Jungkook,Lalisa'yı aramaya başlamıştı. En sonunda ağaca dayanmış,baygın bir beden gördü.
Hemen Onun yanına koştu. Hava kararmıştı,soğuktu. Hemen genç kızın baygın bedenini kucağına aldı ve koşmaya başladı.
Jungkook bu ormanı iyi tanırdı. Çünkü küçükken buraya ailesi ile piknik yapmaya gelirdi. Kısa sürede ormandan çıktı ve Lalisa'yü arabasına bindirdi.
Hastaneye doğru sürmeye başladı. Sebepsizce ağlıyordu. O da nedenini bilmiyor ki göz yaşları hapsolsun,dursun bu gözlerinde ki,içindeki yağmur. Gök gürültüsü,şimşek çakması.
Genç çocuk milyonlarca hissi şuan bir defa da,bir yerde yaşıyordu. İçinde...
Önemli! Chingularım,büyük ihtimal bir sonraki bölüm final! Ve final bölümünü uzun yazmayı planlıyoruuumm❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●Don't Miss Me●Lizkook°•
Romance"Sevgilim,benden gitme,beni gözyaşlarıyla baş başa bırakma. Korkuyorum gitme benden, hep benimle kal." -Jeon Jungkook [Başlangıç:27.08.2019] [Bitiş: 20.10.2019]