Lalisa'nın ağzından: Jennie'nin dediğiyle gözlerimi ona diktim. "Sen..."
"Ben?" Diye sordu Jennie. "Sen benim yerimde olsaydın, 4 yıldır ölümü göze aldığın çocuktan vaz geçermiydin?"
"Lalisa! Kendine gel!" Dedi Jennie. "O çocuk, seni öldürüyordu!" Diye ekledi.
"Jennie,lütfen beni anla." Gözlerimden bir damla yaş düştü.
"Lisa,tamam." Dedi Jennie ve kapıdan çıktı.
2 gün sonra
Jungkok'un ağzından: Bugün Lalisa'yı arayıp ondan olanları dinliyecektim.
Onu aramaya başladım.
Açtı.
"Lalisa"
"E-eff-endim Jungkook?"
"Bugün ****** kafesinde buluşabilir miyiz?"
"Şeyy"
"Oo-ll-ur buluşuruz."
"Görüşürüz Lisa"
"Görüşürüz Jungkook"
Telefonu kapattım ve hazırlanmaya başladım.
1 saat sonra
Lalisa'nın ağzından: Jungkook'u kafede bekliyordum.
Jungkook gelmişti. Yine parlıyordu,parıl parıl.
"Merhaba Lalisa!" Dedi Jungkook.
"Merhaba Jungkook"dedim bağırmadan.
"Kahve içtikten sonra seni bir yere götürebilir miyim?"
"Ah,elbette"dedim.
Kahvelerimizi içmiştik. Şuan Jungkook ile taksiye binmiştim.
Oraya vardığımızda manzara beni çok etkilemişti. Öylece uçurumun kenarına oturduk. İkimizde sessizdik.
"Lalisa, özür dilerim."
Kızın gözünden bir damla yaş düştü. Duyguları ve mantığı karşısında kararsız kaldı. Hem onu seviyor,hem de ondan nefret ediyordu.
"Hayır dileme." Fısıltıyla konuştu Lalisa
"Nn-nasıl yaanii?"
"Özür dilesen bile..."
"?" Jungkook Lalisa'ya sorgulu bakışlar atıyordu.
"Bu işe yaramayacak." Lalisa bunu söylerken bu dediğinden emin değildi.
"Lalisa,ben senin duygularının zamanında farkında olamadım."
Lalisa ayağa kalktı, "Jj-jungkook!" Diye haykırdı.
Lalisa sözüne devam etti,"İşleri benim için daha da zorlaştırma" diye fısıldadı.
Jungkook ise hızla ordan kalktı. "Lalisa,bunu neden bana yapıyorsun? En azından ar-kkadaş olsak?" Dedi.
Lalisa iyice uçurumun ucuna gitti ve dedi ki,"Eğer kendimi burdan aşağı bıraksam,beni tutarmıydın?"
"Oo-o nasıl söz? Tt-tabiki tt-utardım." Dedi Jungkook. Jeon Jungkook
Lalisa tekrardan söze başladı. "Peki ya ya sen burdan düşecek olsan yada ben burdan düşecek olsam kimi seçerdin? Kendini mi yoksa beni mi?"
Jungkook sessiz kaldı.
Lalisa,"Bak,sessiz kalıyorsun. Bir nevi kendini kurtarıyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●Don't Miss Me●Lizkook°•
Romance"Sevgilim,benden gitme,beni gözyaşlarıyla baş başa bırakma. Korkuyorum gitme benden, hep benimle kal." -Jeon Jungkook [Başlangıç:27.08.2019] [Bitiş: 20.10.2019]