0.5

703 30 16
                                    

Lisa'nın ağzından: Uyandığımda karanlık depo gibi bir yerdeydim. Soğuktu, üşüyordum. Ardından beni kaçıran piç herif geldi. Adamlarıda yanındaydı. Ellerinde sopalar vardı. Neler olucağını tahmin edebiliyordum. Ama malesef hareket edemiyordum.

Adamlardan biri elinde sopayla bana yaklaşıyordu. Diğeri ise beni videoya çekiyordu. Bana sopayla vurmaya başladı. Ağzımdan acı ile bir inleme kaçtı.

"Ahhh! Bbı-bıra-kkın benii!"

Acıdan ağlamaktan kekeliyordum. Kaybediyordum kendimi. Bu acı ile başımda bir ağrı oluştu. Kendimi değişik hissettim. Ama... Nee!? Kazadan önce olan herşey gözümün önüne gelmişti. Hatırlıyordum. Jungkook piçi yüzünden oluyordu bunlar.

Adamlar vurmaya devam etti. Birisi videomu çekiyor ve 2 adam ise bana sopalarla vuruyordu.

"Lü-lütt-fen yapmayınn!"

"Küçük hanım, acaba bunu Jungkook bey seni böyle görse neler olurdu?"

"Bırak beni piç herif!!"

Bu kelimeyi hangi cesaretle söyledim bilmiyorum. Ardından kemerle vurmaya başladılar. Piçler! Videomu çekmeye devam ediyordu!

"Ll-ütt-fen bb-rakk-ın be-beni!"

"Aaa ama daha yeni başlamıştık." Dedi maskeli piç. Yüzünü göremiyordum adamın.

"Ahh! Bırakın beni piçler! Neden videomu çekiyorsunuz!?"

"Biz böyle eğleniyoruz çünkü."

"Sokarım götüne o eğlenceyi!"

Devam ediyordum küfürler edip saydırmaya. Canımı daha çok acıtacaklarını bildiğim takdirde.

"Bu kelimeler hiç sana yakışıyor mu?

"Bi'siktiri gidin! Amip beyinliler!"

Adamların ağzı ettiğim küfürlere karşı a açık kalmıştı. Ben ise hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

Jungkook'un ağzından: Telefonumdan gelen bildirim sesi ile telefonuma yöneldim.

2******: *Lisa'yı dövdükleri video*

Eserimizi beğendin mi Jungkook?
******** adresine gelmessen Lisa'cığın ölecek

Bu adamlarda kimdi böyle? Verdikleri adrese doğru gitmeye başladım. Gittiğimde Lisa'yı o halde görünce ağlamaya başladım. Sonuçta en YAKIN arkadaşımdı. Adamların hepsini dövüp bayılttıktan sonra Lisa'yı çözdüm.

Ağlayarak Lisa'ya sarıldım. Ama Lisa sarılışıma karşılık vermedi...

"Senden nefret ediyorum Jeon Jungkook"

"Ne?"

"Duyduğun gibi. Senden nefret ediyorum Jeon Jungkook.

"İyide... ben sana ne yaptım?

"Bütün bu olaylar... senin suçun Jungkook. Sen Tzuyu'yu öptüğünde ben o koridordan ağlayarak çıktım. Soğuk, karanlık, boğuk,sisli ve yağmurlu sokakların birine attım kendimi. Ağladım,üşüdüm ardından bana araba çarptı. Şuan ise buradayım."

"İyide ben sadece... Tt-zu-Tzuyu'yu öptüm."

"Hangi insan aşık olduğu kişi gözünün önünde birini öpse ölmek istemez?"

"Ben istemem"

"Çünkü daha önce hiç aşık olmadın. Anlayamssın."




Bu bölüm nasıl? Planlarımda Lisa,Jungkook'u süründürecek. Böyle hüzünlü bölümler yapmayı düşünüyorum. Bb chingularım

●Don't Miss Me●Lizkook°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin