0.3

750 43 5
                                    

Kızlar Lisa'nın odasına gittiklerinde biraz konuşup çıkmışlardı.

Lisa'nın babası da girip çıkmıştı ve Sıra Jungkook'a gelmişti.

"Merhaba Lisa"

"Kimsiniz?"

"B-en... Ben Jungkook beni hatırlıyor musun?"

"Üzgünüm. Ben Jungkook diye birini tanımıyorum."

Jungkook'un gözünden biraz yaş geldi. Çünkü Lisa onun yakın olduğu sayılı kişilerdeden biriydi. Onunla kardeş gibiydi.

Kızın ellerini tuttu ve yalvardı, "Lisa! Hatırla beni lütfen!"

"Üzgünüm ama hatırlamıyorum."

"L-isa be-beni ger-çek-tt-en hatırlamıyor musun?"

"Malesef hayır."

"Lisa! Lütfen! L-ü-tt-ffe-n hatırla beni!"

Jungkook, hem ağlıyordu hem sinir krizi geçiriyordu. Hemşireler gelip Jungkook'u götürdüler ve ona sakinleştirici verdiler.

Kızlar tekrardan içeri girdi ve Lisa'ya neler olduğunu sordular.

"Lisa, neler oluyor?"

"Jennie Jungkook kim?"

"J-Jj-Jungkook senin en yakın arkadaşın. Ayrıca sen ona deliler gibi aşıksın. Ama..."

"Ama ne?"

"Jungkook seni sadece arkadaşı olarak görüyor."

"Ne!? İnanamı-yo-rr-inanamıyorum!

"Jennie,Rose biz çıkalım. Lisa biraz yanlız kalsın."

Lisa: Gerçekten inanamıyorum. Ben şimdi deliler gibi aşık olduğum çocuğu hatırlamıyor muyum? Acaba bana ne yaptı ki onu hatırlamayayım? Sanırsam ona özür borcum var.

1 saat sonra Dr. Lisa'nın odasına gelir.

"Doktor bey, Jungkook adındaki birini hatırlamıyorum. Hafıza kaybı geçici mi yoksa...kalıcı mı?"

"Size ***** mahallesinde bir araba çarptı ve başınıza darbe aldınız. Hafıza kaybı geçirmeniz hesaplamalarımızda vardı ama çok az bir ihtimal olduğu için bundan bahsetmedik. Ayrıca hafıza kaybınız geçici."

"Peki ya ne kadar süre de hatırlarım?"

"En fazla 1 aya kadar kaza öncesi olan her şeyi hatırlarsınız."

"Teşekkürler."

"Ne demek."

Lisa'nın ağzından: 1 aya kadar hatırlayacağımı duyunca mutlu oldum. Kaza öncesi neler yaşandı bilmek isterim. Kalkıp Jungkook'un kaldırıldığı odaya gidip ondan özür dilemeliydim.

Yatağımdan kalktım ve Jungkook'un kaldığı odaya gittim. Odaya göz attım, o-olamaz...

●Don't Miss Me●Lizkook°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin