0.9

573 31 5
                                    

Jennie'den: Tanrım lütfen Lalisa bir gün şu kapıdan gelipte bize sarılsın. Bir kezde olsa kardeşimin o güzel kokusunu içime çekeyim. Onun o güzel suratını göreyim. Onun o tatlı sesi kulaklarımı doldursun. Onsuz yapamıyorum. O benim kardeşim

Jungkook'dan: Lalisa ölmedi,ölemez. Bir sabah uyandığımda,okula gittiğimde bana desin "Selam Jungkook" aşığım işte ne yapayım. Daha yaklaşık bir hafta önce arkadaşım olarak gördüğüm kıza şuan deliler gibi aşığım. Ama o artık benden nefret ediyor. Ah Tanrım neden hayat bu kadar zor? Lalisa yanına gelmek istiyorum ama gelemiyorum. Neden? Seni seviyorum işte anlasana! Ama ben oraya gelemem. Lalisa...lütfen dön artık sana yalvarırım. Seni seviyorum. Benim için sensizlik çok zor şimdi anladım değerini affet beni Lalisa...

2 gün sonra

Jisoo'dan: Lisa öleli günler geçmişti. Biz hala onun acısındaydık. Erkekler.de biz de gitmemiştik okula. Jin benimle çok ilgiliydi. Cidden iyi bir dosttu.

Rosé'deb: Hala üzgündük. Hiç birimiz okula gitmemiştik. Erkeklerin hepsi bizimle ilgileniyordu. Açıkçası ben de Lisa'nın öldüğünü düşünüyorum çünku Lisa ölmeseydi illaki gelip bulurdu bizi. Başına ne gelirse gelsin bize ulaşırdı. Çünkü o Bizim Lalisa'mızdı...

Jimin'den: Kızlar bir türlü Lisa'nın ölümünü kabul edemiyordu. Jungkook da öyle. Er ya da geç kabul edeceklerdi. Sadece zaman gerekliydi. Açıkçası Rosé için endişeleniyorum. Kendine zarar verecek diye. Ne kadar Lisa'nın öldüğünü diğerlerinden daha çok kabullense de en çok hassas olanda oydu. Bazen rüyasında Lisa'yı görüyormuş. Lisa'nın onlara sarıldığını mutlu olduklarını.

Yoongi'den: Jennie'ye aşıktım. Onu deliler gibi seviyordum. Onun yanına gidip onunla ilgilenmeye çalışmak isterdim ama aramızda geçen onca anlaşmazlık ve kavgadan sonra bunu hangi yüzle,nasıl yapacağımı bilemiyordum. Ahh Jennie ahh keşke neler hissetiğimi amlasan,keşke beni sevsen.

Jin'den: Şu ana kadar hiç konuşmadık. Herkes sessizdi. Sessizliği bozmak için ağzımı açtım.

"Kızlar,tamam ağlamayın. Lalisa bunu duysaydı size çok kızardı biliyorsunuz değil mi?" Dedim.

"Biliyoruz Jin ama elimizde değil,onsuz çok zor." Jisoo yaşlı gözlerle zar zor söylemişti.

"Jisoo haklı. Onsuz çok zor. O bizim kardeşimiz." Rosé'nin sesicümle boyunca titremişti.

"Sizin olduğu kadar bizimde kardeşimiz ama o ÖLDÜ!" Ciddiyetle çıkan ses tonuma ben bile şaşırmıştım.

"O ölmedi! O yaşıyor! Yarın gelicek herkese sarılacak. O yaşıyor dedim sana!!" Jungkook adeta sinir krizi geçiriyordu.

"Tamam yeter uzatmayın"

"Nasıl uzatmayalım Jimin? BİZİM KARDEŞİMİZ öldü.."
Jennie "öldü" kelimesini özellikle fazla vurgulamamıştı.

"Şıışt Jennie sakin ol tamam" Yoongi belli ki Jennie için endişeliydi.



İviit bok gibi bir bölümdüü! Herneys sizce kitap nasıl ilerliyor? Neler olacak vay vay:) Hadi vote vermeyi unutmayın öptüm bb



●Don't Miss Me●Lizkook°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin