0.7

599 37 15
                                    

Aradan günler geçmişti. Ama Lisa hala bulunamamıştı. Polisler yaklaşık 8 gündür arama yapıyorlardı. Ardından pes edildi ve Lisa'nın öldüğünü söylediler. Herkes ağlıyordu. Jennie ise ölü olduğuna dair bir kanıt olmadığından itiraz etmeye devam ediyordu.

Lisa'nın ağzından: Güzel bir kokuyla uyandım. Uyandığımda kendi evimde değildim. Başka bir evdeydim. Bir teyze vardı.

"Ahh kızım sonunda uyandın demek"

"Teyzeciğim acaba ben neden burdayım? Siz kimsiniz?"

"Kızım sen sokakta baygın kalmışsın. O minicik bedenin de donup kalmış. Hastalanmışsın. Bende seni sokakta öyle gördüm. Titriyordun. Baya hastalanmışsın. Yaklaşık 8 gündür komadasın. Gel bak sana kimchi ve tavuklu ramen yaptım. Çorbanı da iç dinlen olur mu?"

"Çok teşekkürler teyzeciğim. Ben Lalisa Manoban. Taylandlıyım. Tanıştığımıza memnun oldum. Size borcumu nasıl öderim bilemiyorum."

"Zaten o güzel yüzün pekte Koreli'ye benzemiyordu."

"Teşekkürler." Cidden çok tatlı bir teyzeydi.

"Teyzeciğim acaba sizin isminiz nedir?

"Ben Lee Cha-Rin. Bana anne veya teyze diyebilirsin."

"O zaman size anne diyebilir miyim?"

"Tabii ki güzel kızım"

"Çok teşekkürler"

"Kızım,senin ailen falan varmı?"

"Annem ben çok küçükken vefat etti. Babam var onu çok severim ama işinden dolayı bana fazla vakit ayıramıyor."

"Anladım kızım. Gel hadi yemeğini ye."

"Teşekkürler anneciğim"

"Ahh güzel yavrum benim"

Tanıştığım teyze çok tatlıydı. Ona biraz kendimden,dertlerimden falan bahsettim. Arkadaşlarımdan bahsettim

Not: 200 kelime

●Don't Miss Me●Lizkook°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin