Jennie'nin telefonu çalar.
Bilinmeyen: Lalisa Manoban'nın yakını mısınız?
Jennie: Evet. Kendisinin kardeşiyim
Bilinmeyen:***** sokağında kendisine araba çarptı. ***** Hastene'sinde ameliyatta.
Jennie: Neee!?
Jennie'nin ağzından: Şuan koşar adım Lisa'nın yanına gidiyorduk. Hemen bir taksiye atladık. Ve hastaneye geldiğimizde ameliyathane'nin önünde beklemeye başladık. O bizim kardeşimizdi. Off kahretsin!
Rosé, "Ben hem-en Lisa'nın ba-ba-sına haber vereyim." Dedi
Sesi titreyen Jisoo, "Be-n de Jungkook'a" dedi sessizce
Jisoo, Jungkook'a Rosé ise Lisa'nın babasına haber veriyordu. Ben ise oturmuş içten içe ağlıyordum. Kızların önünde ağlayamazdım. Güçlü olmalıydım. Ne kadar ağlamak istesem de. İçimde kardeşimin acısıyla boğuluyordum. En sonunda gözümden bir yaş gelince hemen silmeye çalıştım. Çünkü o damlanın akmasına izin verseydim hıçkırarak ağlıyor olurdum. Zaten Jisoo ve Rosé ağlıyordu. Ben ağlayamazdım. Gözümden küçücük yaşlar akmaya başladı. Ve ben yine silmeye çalıştım. Ama kahretsin ki Jisoo'ya yakalandım.
Jisoo, yaşlı gözlerle, "Jennie, sorun değil. O bizim kardeşimiz, ağlaman normal." Dedi
Jisoo'nun dediğinden sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Rosé ise sadece susuyordu. Kendi kendine sayıklıyordu. "Lisa'ya birşey olmayacak" diye. Kısa bir süre sonra Jungkook ve Lisa'nın babası geldi.
"Kızım iyi mi? Ne oldu ona!?" Diye endişlendi adam
"Lisa nerde? Kaza nasıl olmuş? Biri bana açıklasın!" Jungkook bağrmıştı
Yaklaşık 3 saat süren ameliyattan sonra doktor geldi.
Dr: Lisa hanım'ın durumu henüz stabil değil. Birazdan Yoğun bakım odasına alacağız. Bir kaç saate durumunun stabil olmasını umuyoruz. Beyin travması yüzünden başı çok sık ağrıyacaktır.
Yaklaşık 5 saat sonra Lisa uyanmıştı ve doktorlar durumun stabile döndüğünü söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●Don't Miss Me●Lizkook°•
Romance"Sevgilim,benden gitme,beni gözyaşlarıyla baş başa bırakma. Korkuyorum gitme benden, hep benimle kal." -Jeon Jungkook [Başlangıç:27.08.2019] [Bitiş: 20.10.2019]