12

539 27 12
                                    

Lisa'dan: İçimi garip bir duygu kaplamıştı. Jungkook'u istiyordum. Bir taraftan ondan nefret ediyordum ama onu özlüyordum. Onungülüşünü,sesini,sarılışını,bakışlarını her şeyini. Onun karşısına çıkacak yüzüm yoktu. Ben hem nefret ediyor hem seviyordum.

7 ay sonra

Jungkook'dan: Artık Tzuyu ile çıkmaya başlamıştım. Lalisa'yı sadece 7 ayda atlatabileceğim aklıma gelmezdi. Şuan Tzuyu ile iyi anlaşıyorduk.

Lalisa'dan: Artık herkese doğru söylemem gerekiyordu,en önemlisi sevdiceğime,ona söylemem gerekiyordu. Yarın karşılarına çıkacaktım. Birden heyecanlandım.

1 gün sonra

Lalisa'dan: Sonunda o gün gelip çatmıştı. Cha annenin telefonundan Jennie unnieme ulaşıp her şeyi anlattım. Ve Jennie unnieyi herkesi toplaması için ikna ettim.

Şimdi bizim evin oradaydım. Zile bastım.

"Jennie ben geldim."

"Lalisa, malesef Jungkook henüz gelmedi."

"O zaman o geldiğinde ona anlatırız"
Ben Jungkook görmek için heyecandan yerimde duramıyordum ama o yoktu. Tek çaremiz onu beklemekti.

"Çocuklar bir misafirimiz vaaar!" Dedi Jennie. "Herkese merhaba!" Sesim az kalsın titriyordu. Ah siktir!

"Lalisa!?" Rosé şaşkınlıkla konuşmuştu.

"Şimdi herkese olayları anlatacağım sabredin." Derin bir nefrs aldım. Yaklaşık 8 ay sonra onları ilk defa görüyordum. "Ama ilk baş Jungkook'un gelmesini beklemeliyiz." Şükürler olsun ki rahatça konuşmuştum.

Tam o sırada zil çaldı ve ben kapıya bakmaya gittim koşa koşa. Kapıyı bir hışımla açtım ve açmamla gözümden bir yaş düşmesi bir oldu. Jungkook ve Tzuyu el ele tutuşuyordu. Jungkook beni görünce şaşkınlığını koruyamadı.

En sonunda ağlayacağımı anladığım an yukarı çıktım. Sonrası karanlık...

Dediğim gibi yb geldi! Birazdan diğer bölümü yazmaya başlayacağım. Sabah okul olduğu için yarın atacağım ama okuldan çıkıp eve geldikten sonra o bölümün üstüne bir bölüm daha atacaģım❤

B~ye

●Don't Miss Me●Lizkook°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin