The End!!

3.7K 181 2
                                    


   គ្រប់គ្នាបំបែកគ្នា តាមរក Jihyun តាមបន្ទន់នៃផ្ទះនោះ។ ពួកគេវៃប្រហារគ្នាចុះឡើងៗ មានអ្នកខ្លះស្លាប់ ខ្លះនៅរស់តែរស់ទាំងពិបាក....។ ចំណែក YoungHea ក៏បាត់ស្រមោលឈឹងតែម្តង។

Suga «Jihyun !..Jihyun អូននៅឯណា?» គេខំហៅឈ្មោះនាងតូចបណ្តើរ វៃជាមួយនឹងពួកនោះបណ្តើរ

      Suga ត្រូវរបួសក៏មិនតិចប៉ុន្មានដែរ ព្រោះថា គេវៃជាមួយនឹងជួកអន្ធពាលទាំងនោះមកច្រើនគួរសមដែរ។

     រាងក្រាស់ រហ័សដើរបើកគ្រប់បន្ទប់ទាំងអស់ រហូតមកដល់បន្ទប់មួយដែលជាប់សោរ គេក៏រកគ្រប់វិធីដើម្បីទម្លុះទ្វារនោះ ចូល...។   នៅពេលដែលទ្វារត្រូវបានបើក ឃើញនាងតូចកំពុងតែដេកសន្លប់ជាមួយនឹងច្រវ៉ាក់ជាច្រើននៅពេញដៃនិងជើងនាង រួមជាមួយនឹង សម្លៀកបំពាក់ដែលប្រឡាក់ទៅដោយឈាម...

Suga «Jihyun!....» រាងក្រាស់ស្រែលម៉ាភ្លាត់សម្លេង ធ្វើអោយអ្នកដទៃទៀតអាចស្តាប់លឺ ហើយក៏មានប៉ូលិសមួយចំនួននរត់មកមើល...

Skip
Back for som sec...

    YoungHea ព្យាយាមរត់គេចដើម្បីរំដោះខ្លួនពីប៉ូលិស ប៉ុន្តែគេមិនអាចរត់ ទៅណាបាននោះទេ ព្រោះថាកម្លាំងប៉លិស ជាមួយនឹងកូនចៅរបស់ Sugaទាំងអស់ វាមានច្រើជាងគ្នីគ្នារបស់គេឆ្ងាយ ហើយម្ត៉ាងទៀត ខាងSuga គេនៅគ្រប់ទីកន្លែងទាំងអស់ ជាពិសេសនៅច្រកផ្លូវចេញពីកោះតែម្តង។  ដោយទាល់ច្រកទៅហើយ គេក៏សម្រេចចិត្តជម្រះបញ្ជីចុងក្រោយតែម្តង...

      YoungHea ដើរសន្សឹមៗ ទៅរកបន្ទប់ដែល Suga ទើបតែទម្លុះទ្វារចូលមុន នេះបន្តិច ដោយដៃរបស់គេមានកាន់ កាំភ្លើងខ្លីមួយដើមជាមួយ រួមជាមួយនឹងខ្សែភ្នែកពិឃាត...

Suga «Jihyun...Jihyun អូនឆាប់ដឹងខ្លទនឡើងមក អូនកុំបំភ័យបងណា» Sugaព្យាយាមដាស់រាងស្តើងដែលសន្លប់បាត់ស្មារតីអោយដឹងខ្លួនឡើងមក ក្រោមខ្សែភ្នែកចំអករបស់ YoungHea ដែលកំពុងតែសម្លឹងមើលមកនៅពីក្រោយខ្នងរបស់រាងក្រាស់

    YoungHea លើកកាំភ្លើងតម្រង់ចំផែនខ្នងរបស់រាងក្រាស់ គេកេះកៃបន្តិចមុននឹងតម្រង់ទិសបាញ់...

YoungHea «ងាប់ទៅ អាMin Yoongi!!!» និយាយចប់ភ្លាម គេក៏បាញ់គ្រាប់កាំភ្លើងចូទៅក្នុងរាងកាយរបស់ Suga ទាំងដែល Suga មិនបានត្រៀមខ្លួនមុន..

បំណុលភ្ជាប់ស្នេហ៍💞Where stories live. Discover now