=İNSTAGRAM 6.BÖLÜM=

1.2K 107 165
                                    

===

(Cuma)

Gönderi yükleniyor...

Gönderi yükleniyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Saru güzel haberlerle geldi...

Dün yaptığım DM etkinliğinde, topladığınız bilgiler ile bir karakter oluşturdunuz. Fakat bulamadınız. Okul müdürümüz, Doğan SEMERCİ ve edebiyat öğretmeni, Yeşim DAĞTEK'in de bana yazması beni şaşırttı doğrusu.

Ve bir okul projesinin temsilcisi oldum. Okulumuzun, sınıf, ara ve bahçe olmak üzere kısımlarında öğrenciler bölünüp temizlik yapacak.

Tabii ki işin içinde çıkarlarımız olmasa kabul etmem. Salı günleri ders yok, ancak ders yok diye okuldan kaçarsanız, ki bu sizin için kötü olur çünkü kaçanlar benim elime isimleri gelir ve bende ifşa etmekten kaçınmam. Sadece salı günün boş olması değil tabii, o gün bütün sular müdür tarafından karşılanacak, yani bedava. Birde okulumuzun arka duvarı tamamı ile bize verilecek, istediğimiz grafiti veya yazıları SADECE ARKA DUVARA yazmamıza izin verildi. Ama cimri müdürümüz sprey boyaları karşılamıyor.

Evet etkinliğe katılım zorunlu, arka duvar içinde yeni bir gönderi paylaşacağım. Sizin düşünceniz neler?

|Saru|

1.628 beğeni 40 yorum

@sila_yavuz:Etkinliğin içinde sen olmasan katılmam

@ada_su:Off kim attıysa o toplasın ya!

@keremiii:Sen de atıyorsun aptal @ada_su

@eferu_:Keşke şu okul temizliğine verdikleri önemi bilim projelerine de verseler :(

@istiklal_itiraf:Saru benle evlen duyarlı bebeğiiiiiiim

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi:Bulut yoruyorsun...

@ayse_sevli:Sonunda beklediğim etkinlik

@laraa.:Neden aq o kadar temizlikçi var okulda

@yavuz.frat:Saru başkan ne derse o!

@ege_3545:Lan Saru'ya da mı yavşamaya başladın

@yavuz.frat:Mal mısın oğlum Saru erkek değil mi?

GİZEMLİ ADMİN 1 |İNSTAGRAM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin