=İNSTAGRAM 16.BÖLÜM=

905 84 99
                                    

DM
+9

Saru'nun Șeytanları

@enes.l: Saru konuşmamız gerek.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Tabii, sorun ne Enes?

@enes.l: Ben bu sabah attığın postu yeni gördüm. Sayfayı kapatmaktan bahsetmişsin, bu doğru mu?

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Evet, doğru.

@enes.l: Hayatımızdan tamamen çıkacağını söylemişsin, bu ne demek?

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Ne demekse o demek. Sayfa kapanacak ve ben gideceğim. Sizde, ben hiç hayatınıza girmemiş gibi, yolunuza devam edeceksiniz.

@llalle: Saru cidden bu çok saçma, sen hayatımıza hiç girmemiş olsan, biz şu an sevgili olmazdık Enes'le ve neden gideceksin, nereye?

@enes.l: Aynen öyle. Sen okulda neler değiştirdiğinin farkında bile değilsin.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Bakın ben ortaya çıktıktan sonra, siz bile benim bunları yaptığıma inanmayacaksınız. Bana minnet duymanızı istemiyorum ben sadece, sizin ilişkinize aracı oldum bu kadar.

@llalle: Tamam onu bunu geçtim. Nereye gideceksin?

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Yurt dışına.

@enes.l: Cidden çok saçma, bunu yapamazsın bize bir görev verdin.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Her görevin bir başı ve sonu vardır.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Saru'nun șeytanları olarak iyi iş çıkardınız. Bundan sonra, bilgi toplamanızı istemiyorum, kendinizi tehlikeye atmayın. Bitti.

@llalle: Cidden bu kadar basit miydi? Ben sırf senin için o partiyi harikulade bir şekilde hazırladım, ama şimdi bitti öyle mi?

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Ne yapmamı istiyorsun Lale? Hm? Benim için sürekli bilgi toplamanı mı isteyeyim, yada sizin başınızı da mı yakayım? Eğer benimle bu yola devam ederseniz, davalar size de döner. Ben başkasına yük olamam.

@enes.l: Eğer ben hakimin karșısına çıkıp gerçekleri savunmaktan korksaydım, bu işe girişmezdim.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Verdiğiniz emekler için teşekkür ederim ancak yolun sonu. Benim şu anda bana çalışacak değil, arkamda olacak insanlara ihtiyacım var.

@llalle: O zaten kesin hep arkandayız dimi Enes? :)

@enes.l: Mahkeme gibi bir olay var ve ben yokum ha? :)

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Yakamı bırakmayacaksınız dimi?

@llalle: İdolümsün Sarrrru

GİZEMLİ ADMİN 1 |İNSTAGRAM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin