===
Bal prensesi
Çağatay kapıdan niye gelmiyorsun?
Bal prensi
Bu saatte nereye diye soran babama ne diyeceğim Ayçam?
Bal prensesi
Mantıklı o zaman biraz hızlı ol ben sıkıldım.
Bal prensi
Tamam camı aç geliyorum.
Ayçam, odasının tek ve karanlık camını açtı. Çağatay ise fazla zorlanmadan, küçük apartman boşluğuna zorla sığarak Ayçam'ın camının mermerine elini attı. Alt kattan üst kata geçmek hiçte zor değildi onun için.
"Çok ağırsın be ayı!"
Ayçam zorla Çağatay'ı yukarı çekti. Ancak hesaba katmadıkları şey ise, burun buruna gelmeleri olmuştu. Nefesleri birbirine değerken ikisi de hareket edememişti, kalplerinin atışı odayı dolduran sesi oluşturuyordu.
"Buraya taşınmanız... Çok güzel oldu."
Çağatay'ın her dudaklarını oynatıșı, Ayçam'ın dudaklarına değen sıcak nefes. Ortamda gergin bir havaya yol açıyordu. Ayçam zorla yutkundu. Geri gitmek için zorlukla bir adım attı. Ancak ona engel olan, Çağatay'ın bileğini kavrayan parmakları olmuştu.
"Küçükken, oynadığımız oyunu oynayalım."
Ayçam'ın gözleri titredi. Pinokyo oyununu birbirlerini övmek için oynarlardı, ancak oyun hiç bir zaman ikisinin bir araya gelmesine izin vermezdi. İkisi de orta boyutlardaki odada birbirlerinden uzaklaştı. Çağatay ilk adamı atacağını belli ederek, ayağını öne attı.
"Bale yapıyorsun."
Ayçam bir adım attı.
"Gitar çalıyorsun."
Çağatay bir adım attı.
"Derslerin çok iyi."
Ayçam bir adım attı.
"Kara kalemde sertifikan var."
Çağatay bir adım attı.
"Hoşlandığın biri var."
Ayçam kendi için son adımı attı.
"Benden hoşlanmıyorsun."
Çağatay'ın, bu durumda geri gitmesini bekledi Ayçam. Ancak Çağatay onun beklediğinin aksine önüne geldi. "Evet senden hoşlanmıyorum, ancak seni seviyorum."
Çağatay usulca kapandı Ayçam'ın dudaklarına. Ayçam ise yaşadığı olayın şoku ile, gözleri iyice büyümüş aklı tamamen bir kaos ortamı olmuştu. Karşı gelmedi Ayçam, hatta bir süre sonra karşılık bile verdi. Çağatay ise onu memnuniyetle karşıladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ ADMİN 1 |İNSTAGRAM|
ChickLit~ Tamamlandı ~ ~ İkinci kitaba profilden ulaşabilirsiniz ~ "Ben Saru, herkesin korkulu rüyası olacağım. - " 29/07/2019 26/09/2019 - Hiç bir şekilde, kitabımın benzeri veya kopyasının yazılmasını istemiyorum. İznim, bilgim ya da haberim olmadan ya...