"Yavuz kapa şu telefonu artık!"
"Neden ya!?"
"Bak mağazadayım, elbise almam lazım. Akşama parti var anladın mı?"
"Sen hangi alış veriş merkezindesin?"
"Okulun oradaki dedim ya!"
Aleyna yüzüne kapanan telefonu gelen 'bip' sesinden anlamıştı. Sinirinin üzerine, bir çıta daha eklenmişti. "Medeniyet görmemiş ayı, sen kimsin benim yüzüme telefonu kapatırsın?"
Söylenerek, seçtiği elbiseleri eline toplamaya başladı. Önüne uzatılan beyaz elbise ile birden irkildi. "Bence bunu da denemelisin. Beyaz sana yakışıyor."
Askıyı tutan kişiye baktı. Yavuz (!) "Ne işin var senin burada?!"
"Dedim ki, akşama parti var git bir şeyler al Yavuz. Ne tesadüf bir baktım burada sen varsın." Aleyna kafasını Yavuz'un aksi yönüne çevirdi. Gülüşünü saklama isteği ile çevirmişti kafasını, yüzünde dudaklarını sıkan bir tebessüm belirdi. Tekrar önüne döndüğü zaman, Yavuz'la özleşmiş olan piç gülüşü vardı Yavuz'da.
"Şerefsizsin..."
"Biliyorum." Askıyı elinden çekip, kabine doğru yürüdü Aleyna.
"Seni tam burada bekliyorum!"
"Daha çok beklersin."
"Ama aşk beklemez..."
Aleyna kabine girerken duydukları ile kafasını Yavuz'a çevirdi. Kesinlikle, kalbinden gelen seslere kulak vermek gibi bir isteği yoktu. Ona kapılırsa canı yanardı, bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur derler. Aleyna'da Yavuz'un değiştiğine inanmıyor yada inanmak istemiyordu. Ancak hesaba katmadığı bir şey vardı, bu kaçan kovalanır oyunu onu Yavuz'a düşürmüştü.
===
"Aleyna on dördüncü elbisen, hadi çık artık güzelim."
"Ya bu güzel durmadı!"
"Birde ben bakayım."
"Sen giyindim mi?"
"Evet."
"Bak çıkıyorum ama gülmek yok."
"Tam-" Aleyna kabinin kırmızı perdesini açtı. Beyaz, üst bedenini tamamen saran ve arkadan beyaz iplerinin açık bıraktığı nefes kesen dekoltesi. Altı, dizinin bir kaç santim altında biten geniş ama bir o kadar zarif duran etek. Sarı saçları iki yana dökülmüş, ayakları ise çıplak olan kız. Yavuz'un gözünde peri kızı gibiydi.
"Nasıl olmuş?" Yavuz ağzını açamadı, kollarını sıvadığı gömleğinin altında. Bütün tüyleri diken diken olmuştu.
"Harika..."
Elini tutup etrafında dönmesini sağladı. Aleyna ise kendini, gömlek ve kravatla acayip yakışıklı bulduğu adamın ellerine bırakmıştı. Yavuz'un soğuk eli, Aleyna'nın dekolteden açık kalmış beline gitti. Aleyna'nın eli ise, Yavuz'un tamda kalbinin üzerinde durdu. Elinin altında, bir kuş kadar hızlı atan kalbi hissediyordu Aleyna. Yavuz'un gözleri, hala gözleri önündeki bu... tanım bulamadığı güzellikte geziniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ ADMİN 1 |İNSTAGRAM|
ChickLit~ Tamamlandı ~ ~ İkinci kitaba profilden ulaşabilirsiniz ~ "Ben Saru, herkesin korkulu rüyası olacağım. - " 29/07/2019 26/09/2019 - Hiç bir şekilde, kitabımın benzeri veya kopyasının yazılmasını istemiyorum. İznim, bilgim ya da haberim olmadan ya...