=İNSTAGRAM 8.BÖLÜM=

1.1K 98 167
                                    

DM +28

. . .

@istiklal_itiraf: Saru Allah için bana bir bak

@istiklal_itiraf: Saru önüne gül yaprakları dökeceğim bana bak

@istiklal_itiraf: Her boka bakıyorsun bir bana bakmıyorsun be

@istiklal_itiraf: Sabahtan beri sana yazıyorum bana cevap ver artık

@istiklal_itiraf: Yaa ne olur cevap ver

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Bulut sen bu hesabı iyice benimsedin bro, ne istiyorsun?

@istiklal_itiraf: Niye cevap vermiyorsun len sabahtan beri?!

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Pardon da, benimde bir özel hayatım var. Sadece sizinle ilgilenmiyorum.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Hem ben, DM etkinlikleri dışında hiçbir DM'ye cevap vermem. Ne söyleyeceksen çabuk söyle.

@istiklal_itiraf: Seninle röportaj yapmak istiyorum lütfeeeeen

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Bu muydu? Hayır tabii ki.

@istiklal_itiraf: Yaa lütfeeeen

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Neden böyle bir şey yapayım?

@istiklal_itiraf: Bak biz bu okulun en büyük sayfalarıyız. Ben itiraf sayfasıyım sende ifşa. Lütfen lütfen lütfen

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Aralara nokta koyup, sonuna nokta koymayan tek mal, sensin Bulut.

@istiklal_itiraf: Bu kabul ettim demek mi oluyor???

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Ya bunu kim ne yapsın? Beni merak etmek yerine, haberlerime önem versin istiyorum insanların.

@istiklal_itiraf: Zaten bunu başarıyorsun aptal! Haberlerin, okulumuzda olmayan insanları bile çekiyor. Ama bunu yaparken senide merak ediyor insanlar. Sen kimsin Saru?

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Ahh tamam yapacağım. Ama gece.

@istiklal_itiraf: Gece mi?

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Aynen öyle gece, ben bu günün postlarını atacağım. Sende bana gece yarısı tekrar yazacaksın.

@istiklal_itiraf: Haaa anladım. İyi sen hemen postları at o zaman.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi: Emredersin ya!

===

(Cumartesi)

Gönderi yükleniyor...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GİZEMLİ ADMİN 1 |İNSTAGRAM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin