=İNSTAGRAM 10.BÖLÜM=

1.1K 96 161
                                    

===

(Pazartesi)

Gönderiler yükleniyor...

@șimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@șimdi.sctn.istiklal.lisesi:Bu kıza inanmayın...

@sarufan adı altında açtığı sayfada, sözde benim hakkımda bilgiler paylaşıp, beni tanıdığını iddia eden Nilay'a inanmayın. Yalan, benim hakkımda sallayıp demiş ki 'sigara bağımlısı' sigara kullanmıyorum arkadaşlar.

Kendisi zamanında 4 adet okul itiraf sayfası açtı, ancak her birini kapattı. Neden? Çünkü takip ettiği erkeklere, okulun adını kirletecek bir şekilde yavşadı. İnanmıyorsanız, şu an ki okulumuzun gerçek itiraf sayfası olan @istiklal_itiraf size anlatabilir.

Benim hakkımda gerçekten bir şeyler öğrenmek istiyorsanız, @istiklal_itiraf sayfasındaki röportajım gerçektir bakabilirsiniz.

|Saru|

2.798 beğeni 50 yorum

@sarufan:Aq niye böyle bir şey yaptın sayfam spam altında

@istiklal_itiraf:Sen mal mısın? Saru üzerinden prim yapmışsın. Yavşadığın erkek sayısı sonsuz.

@aleyna.y:Yuh be sende mi Nilay

@ayse.sevli:Utanman olsun bari Nilay

@esra.varol:Birde geçmiş spam diyor aptal

@ceren_1234:Lan ben bu kızla aynı masayı paylaştığıma utandım be

@ayayçam.su:Sevgilin olunca eline ne geçecek

@gecey:Burda kızlar olmasa sana güzel küfür ederdim bana da özelden yazıp yönelimimi bildiği halde yavşadın birde ben Saru diyor

@çağtay_:Biraz utan be

@ceykey:Tipinde hayır yok kızım senin

@llalle:Bu kızdan daha ne bekliyorsunuz ki, daha 3 tane hesabı var. Her birini ifşa edebilecekken, sen Saru'ya kurban ol.

@enes.l:Saru'dan aldığımız bilgilere göre, kız primden ve askıntılıktan ziyade, başka şeyler de yapmış. Sahra'ya adminlik teklif etmekte, bunlardan biri.

GİZEMLİ ADMİN 1 |İNSTAGRAM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin