Kıvanca o mesajı attıktan sonra kafamda oluşan planlardan hiçbirini seçememiş olmak benim suçum değildi. Jerry aklımdan geçenleri öğrenmek için ağzımı ustaca yoklamış bense küçük bir çocuk gibi aklımdakileri ağzımdan kaçırmamayı başaramayıp hepsini dilimden bir bardağa su koyar gibi kolayca döküvermiştim.
Jerry kesin bir ifadeyle olumsuz anlamda kafasını sallayıp kendi dilinde bir şeyler mırıldanmış daha iyi bir fikir bulmam için beni daha sakin bir kafayla düşünmeye davet edip beni evime yollamıştı.
Önümdeki dört günlük süre zarfının üçüncü gününün şafağında, çeviriyi yetiştirmek için işimin başındayken kafamda bir lamba yanmıştı. Biliyorsunuz Selim abi rehberlik için rica ettiğinde eğer müsait olursam kabul ediyorum. Onunla yaptığım geziler sırasında keşfettiğim çok güzel yerler vardı. Ve buralar bir daha geleceğim deyip bir daha hiç gidemediğim yerlerdi.
O anda Kıvançla beraber hafta sonunda ne yapacağımızı daha doğrusu nereye gideceğimizi belirlemiştim. Dördüncü günün şafağında Kıvanca gideceğimiz yer hakkında minicik bilgi verip ertesi gün yani cumartesi gününün erken saatlerinde buluşup gitmek için sözleşmiştik.
Haftanın son iş gününde eve gelir gelmez üzerimdeki yorgunluktan kurtulmak için hızlı bir şekilde kendimi duşa attım. Neredeyse ağrısından seslerini duyabildiğim kaslarım ise hızlı ama sıcak bu duştan sonra ise seslerini kesmişlerdi. Hızlıca giyinip kafama doladığım havlumla mutfağa geçip karnımı doyurmak için kendime bir şeyler hazırladım. Hazırladığım şeyleri atıştırırken yandan da telefonumdan yemek yerken beni oyalayacak video açmıştım. Telefonumun üstünden görünen bildirim elimi ayağıma dolamıştı.
Nöbetimi atlattım eğer sabah sözleştiğimiz saatte gelemezsem bil ki uykuya yenik düşmüşümdür.
Yüzüme yayılan hınzır gülüşün her zamanki gibi düşüncelerimi mesaja dökmemde en büyük destekçimdi
Eğer gelemezsen de almaya gelirim. Neredeyse bir haftadır bu günü bekliyorum.
Mesajımı yolladıktan neredeyse bir dakika sonra Kıvanç, gülmekten yerlere yatan bir çıkartma göndermişti. Hemen ardından şunları da eklemeyi ihmal etmemişti.
Benimle buluşmak için can attığını bilmek iyi hissettirdi.
Elimdekini tabağıma geri bırakırken telefonumu göz hizama getirip mesaj kutucuğuna dokundum. Yaklaşık bir dakika boyunca yazmak istediklerimi kutucuğa döksem de silip başladığım yere geri dönmüştüm. Kısaca bir emojiyle ona cevap verdikten sonra telefonumun ekranını ters döndürdüm. Yarın gideceğimiz yer biraz uzak olduğu için yolda yemek için hamur işi yapmaya girişmem çok da uzun sürmemişti.
**
Sabahın erken saatlerinde kalkıp yüzümü yıkadıktan sonra akşamdan ayarladığım kıyafetlerimi hızlıca üstüme geçirdim. Altıma bir kot üstüme de biraz bol olan bir sweatshirt giyip saçlarımı ördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Lisanı
RomanceHey sen! Merhaba ben Jülide. Jülide Aksoy. Çevirmenim. Çevirdiğim kitaplarda ve dizilerdeki aşklara özenirken bir gün kendimi romantik komedi tadında bir aşkta bulduğumu anlatacağım. Başlayalım mı?