Arkadaşlar bu bölüm hakkında diyeceğim tek şey pek içime sinmediği ama geçiş bölümü olarak kabul edin lütfen 😣❤.Yazım hatalarımı söyleyin lütfen.
Sonunda revirden çıkan Sirius kısa bir sürede James'te ki değişiklikleri fark ederek şüpheyle dolmaya başlamıştı. Slytherin'le olan her derslerinden önce neşeyle yerinde zıplayıp duruyor ve ders boyunca Slytherin'lilerin tarafına bakışlar atarak aptal aptal sırıtıyordu.
Yine böyle bir derstelerken Sirius sonunda dayanamayarak sormuştu. 'Hey Çatalak, Lily yokken tutulduğun bu fıstık da kim?'
Yerinde sıçrayan gözlüklü sırıtışını bozarak tedirgince baktı. 'Saçmalama Patiayak. Nerden çıkardın bunu?!'
Sirius gözlerini kısarak 'Bak Çatalak, palavra atmayı kes ve dökül. Kim bu?! Eninde sonunda öğrenirim!'
James gözlerini devirdi. 'Tamam, evet biri var. Oldu mu?Ama şu anda aramızdaki şey çok kesin değil. Sonra, senin ağzının pek sıkı olmadığını hepimiz de biliyoruz. Ve kim olduğunu sana diyemem Patiayak.'
Sirius abartıyla yerinden kalkarak yakındı. 'NE?! Bana güvenmiyor musun James?! Bana! Sirius'una?! Nasıl olur bu?!'
'Drama yapmayı kes ve sana başka bir şey diyeyim. Cezasını kesmemiz gereken biri hakkında.'
Bununla ilgisi direk kayan Sirius merakla otururken yanlarına Remus ve Peter de gelmişti.
'Ceza kesmek bizim işimiz Çatalak. Söylesene kim o talihsiz? '
Remus 'Kimin cezasını kesecekmişsiniz?' derken gergince sorarak kitabını açıyordu.
Peter de merakla bakarken James iç çekmesinin ardından gizli bir şey dercesine öne eğilerek 3'ünün de duyacağı şekilde fısıldadı.
'Edward Digory. Hupplepuff'tan olan. O pisliğe haddini bildireceğiz.'
Üçüde gözleri açılarak birbirlerine baktılar. 'Ne yaptı ki?' diye soran Remus'a döndü James.
'Yapmaması gereken bir şey!' Bunu derken elinde olmadan öfkeyle hırladığında Sirius da köpürerek dönmüştü ona.
'Olamaz! O pislik sana mı sarktı yoksa?! İnanamıyorum Çatalak! Ona gününü gösterelim! İğrenç pislik!Birde ne zevksizmiş! Ben durur- '
James Sirius'un kafasına ufak bir fiske geçirince çocuk başını ovarken devam etti. 'Tabiki de hayır seni aptal! Neyse ne yaptığının şimdilik önemi yok ama yeni eğlencemiz o' Kötü kötü sırıtırken diğerlerine dişlerini gösterdi. 'Ona hayatı zindan edeceğiz.'
Bununla Sirius da heyecanla sırıttı 'Bende sıkılıyordum zaten.' Remus söze girdi hemen. 'Çocuklar ama o bir bölüm başkanı. Bu yapacağımız şey-'
J- 'Hadi ama Aylak, merak etme bir şey olmaz.'
S-Evet, hem biz işimizi bitirdiğimizde korkudan konuşamaz artık.
R-Siz ciddi misiniz?
J-Bizimle misiniz değil mi?
R- (İç çekti.) Tabiî ki sizinleyim.
P- (Bakışlar kendine dönünce) Bende.
Demesiyle konuşmaları içeri giren profesörle kesildi. Ardından ise James yine ön sırada ciddiyetle dersi dinleyen sarışını dikizlemeye koyulmuştu. Lucius onun gözünde çiçekli bir atmosfer içinde parlarken ne yapsa çıldırtıyordu kendini. Ders bitiminde kitaplarını toplayarak kapıya yönelen sarışına doğru resmen uçan James 'Hey Malfoy!' diye seslendiğinde çıkmak üzere olan diğerleride durarak dikkatle bakınca Lucius dönmüş ve iğneler bir ses tonu takınarak 'Ne var Potter?!' demişti.Bu tavırla tek kaşını kaldırırken dudağının kenara kaymasına engel olamayan James alaylı olmaya özen göstererek önünde serenat yaparcasına hafif dizini bükerken elini sallayarak 'Majesteleri ne isterlerse o var.' Dediğinde diğerleri onun alaycılığıyla kıkırdarken Lucius ciddiyetle tamamen ona dönmüştü 'Adabı muaşeret uzmanı bir Potter ha?(Başını iki yana sallamasının ardından üsten bir bakış atarken kaşlarını çatarak dudaklarını yana doğru kaydırdı.) Senden ne isteyebilirim ki?'
James onun karşısına dikilerek alaycı tavrına devam etti. 'İhtiyacınız olan bir şey yok mu?'
Lucius yan tarafta kendinin ne diyeceğini pür dikkat izleyen çocuklarla omuzlarını dikelterek hıh'ladı. 'Ben banliyöden miyim canım? Bugüne bugün kraliyet ailesindenim. Yani senin gibi bir melezden bir şey isteyecek kadar düşmedim.'
James bu sefer ciddileşerek bir adım daha yaklaşırken kaşını çatarak cevapladı. 'Prensimiz mazur görürse hatasını düzeltmek isterim ki Potter'lar saf kandır.'
'Öyle mi? O halde niye safkan olduğunu kanıtlayan büyüyü yaptırmak için bakanlığa gitmeyi yıllardır reddediyorlar?'
Bu James'in alaycılığını bir anda kesmiş ve öfkelenmesini sağlamıştı 'Ne dediğine dikkat et Malfoy. Biz safkan olsakta, safkan yada değil ayrımı yapan bu geleneğe karşı tavrımızı belirttik.'
'Tabi, bu da olası ama tamda senin doğumundan sonra Potter'ların bu davranışlarını kesmeleri. Hm! (Gözlerini kıstı ve bir anda açarak baktı) Şüphe verici...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Deli Ediyorsun
Hayran KurguHer türlü ship ortaya fırlayabilir. Çapulcularda kavak yelleri... By Malfoy Esra'dan gururla sunulur 😳.