Басейн part 3

1.1K 44 5
                                    

Г. Т. Т/И

Какво ли щеше да стане ако Кук не беше дошъл. Дали с Те щяхме да се целунем. Не знам. Реших да не го мисля и легнах на шезлонга си.

Тогава видях, че Джин пак се маже. Талкова е сладък и внимателен ама то бива, бива внимателност ама става банален.

-Джин, на закрит басейн сме, защо се мажеш?

-Абе за всеки случай, ела да те намажа.

-Ама..

-Няма ама, ела!

Седнах до него с гръб към него. (Дано ме разбрахте😅) Той започна да ме маже, а аз настръхнах от допира му.

-Абе Джине остави момичето. Няма нужда да се маже сякаш ще се пържи- скастри го Шуга.

-Абе мълчи бе- отвърна му Джин, а аз се засмях.

-Така като си почнал ми направи масаж- казах и пак се засмях.

-Добре- засмя се той.

-Не, аз ще ти направя- каза Хоби.

-Абе тя помоли мен- изребчи му се Джин.

-Ох, боже- въздъхнах.

Джин продължи да ме мачка. Беше доста добър. Много добър масажист.

-Джин хьонг, мачкаш Т/И като тесто.- изсмя се Кук.

-Ти недей много да знаеш, до вчера си ядеше сополите- каза Джин и всички се засмяхме, а Кук се нацупи.

-Джин, ако си се уморил може да спреш- казах му аз.

-Н- беше прекъснат.

-Уморен е, уморен е, ела сега- каза Хосок. Хвана ме за ръката и ме накара да седна на шезлонга ми.

Той седна до мен и започна да мачка краката ми.

-Хоби не е нуж- прекъсна ме.

-Нужно е- отсече той. Признавам беше добър.

-Хора айде в сауната- рече Джимин.

-Добре- каза Джин. Всички се запътиха към сауната, само Шуга беше заспал. Куки се обърна и ме пита:

-Идваш ли?

-Ей сега, ти отивай- той кимна и тръгна.

Юнги беше легнал по корем и спеше толкова сладко. Обкрачих го и започнах да го мачкам по най-грубия начин.

-Хайде ставай сънливко- викнах аз. Той изписка от болка.

-Добре, спри, спри Ах СПРИ БЕ- изкрещя, а аз се засмях.

Той се обърна по гръб, а аз още го бях обкрачила.


Г. Т. Шуга

Т/И ме събуди по най-гадният начин. Като се обърнах и видях как е застанала ми стана доста приятно. 😏

Изведнъж се изправих и я хванах за талията и тя седна върху мен докато аз още бях легнал.

-Айш, какво правиш? - попита тя.

-Нищо- усмихнах ѝ се аз.

-Айде ставай и да ходим при другите!

-Добре, добре- тя стана от мен и тръгнахме към другите.

Г. Т. Хосок

-Кво стана бе, къде са Т/И и Шуга? - попита Ви.

-Не знам, ще видя.

Като отидох ги видях в странна поза. Т/И беше върху Шуга обкрачила го, но после седна върху него. Искаше ми се в момента да отида и да го пребия.

Върнах се при другите и просто седнах. Бях доста ядосан.

-Какво стана? - попита ме Намджун.

-Видях Т/И да седи върху Юнги.

-МОЛЯ?? - изкрещяха всички.

Г. Т. Юнги

Т/И вървеше пред мен и можеха да я огледам от глава до пети. Ако това момиче е мое ще се пукна от кеф.

-Хееей- извика тя докато влизаше в сауната. Но когато влезнах видях, колко лошо ме гледат всички. Мисля, че знам защо.

Г. Т. Т/И

Когато влезнах, всички се бяха излегнали някъде. Тръгнах да сядам, но Юнги ме изпревари.

-Браво, за мен няма място- сктъстих ръце.

-Има- каза Чим.

-Къде?

-Тук- каза и ме дръпна да седна в него. Усетих как бузките ми парят.Ужас дано не го е видял.

През останалата част от деня се забавлявахме много. След басейна ме оставиха пред нас.

Прегърнах всички и последен остана Тае. Прегърнах го и му прошепнах в ухото:

-Прекарах си страхотно!

-Аз също- прошепна той в моето.

Отделихме се от прегръдката, но неговите ръце бяха на кръста ми, а моите на врата му.

Гледахме се, очите му бяха вълшебни. Изгубих се в тях. Осъзнах ме се и се пуснахме. Той ми се усмихна, както и аз на него.

Той се качи при другите и тръгнаха, а аз влезнах вкъщи. Днешният ден бе изпълнен с много емоции.

Изкъпах се, ядох и легнах. Дълго време мислех за Тае. Дали не го харесвам? Не знам, но много скоро ще разбера!

Хареса ли ви? Съжалявам за грешките! 😊

WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now