Ревност 😠

1K 40 17
                                    

Г. Т. Неутрал

Сутринта момчетата закусваха в тишина. На едни им беше насловко, други бяха щастливи, а трети искаха да убият някого.

Ти пък се събуди с много положителни емоции. Стана, оправи се и закуси. След като беше готова ти си взе слушалките и тръгна към училище.

Момчетата бяха вече пред даскало и се правеха, че всичко е наред. Щом Тае те видя веднага се усмихна.

-Т/И!! - викна те той. Ти го забеляза и се затича към него и му се хвърли на врата, а той те целуна.

-Ама вие заедно ли сте- попита Хоби като се направи на ударен.

-Ами да- каза ти.

-Още не разбирам как можа да устоиш на това лице- възмути се Джин.

-Стига Джин- засмя се ти- не съм казала, че ви грозен, а съм сигурна, че има момиче, което те харесва.

-Но аз искам теб- помисли си той.

-Иначе вие как сте? - попита ти.

-Зле като избра друг- помисли си Кук.

-Ами бива- отговори Шуга.

-Хайде да влизаме- подкани ви Джун.

Вие влезнахте, Тае дойде до стаята ви с Куки.

-Ще се видим после- каза Тае и те целуна, а Кук извъртя очи.

-Разбира се- каза ти и с Кук влезнахте. Имахте рисуване. Рисувахте на свободна тема.

-Какво ще рисуваш- попита ти.

-Не знам- започнахте да рисувате.

Ти реши да нарисуваш момчетата, а после и още една рисунка.

-Готова съм с първата!

-Първата? - попита Кук и видя какво си нанарисувала:

-Първата? - попита Кук и видя какво си нанарисувала:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Харесва ли ти? - попита го.

-Много е яко!- ти погледна неговата. Беше нарисувал теб и него.

-Това

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Това...това аз ли съм? - попита го ти.

-Ами...- почеса се нервно зад врата.

-Харесва ми костюма ти- засмя се ти и той след теб.

-А роклята не ти ли харесва- попита те той.

Г. Т. Т/И

-Харесва ми- казах и започнах да рисувам другата си рисунка.

Бях до половината и звънеца би. Прибрах си всичко и с Кук излезнах ме от стаята. Докато вървяхме, на кой ми закри очите.

-Тае ти ли си- попитах през смях.

-Не, ниско и досадно- каза Кук и се засмя. Аз се обърнах и видях Джимин.

-Хей, не ми гивори така бе келеш- защити се той.

-Каза го човека, който разбира последен дали вали- засмя се Кук и аз след него.

-Т/И! Подкрепи ме де! - измрънка Чим.

-Добре, погледни го от хубавата страна- колкото теб съм- казах и пак се засмях.

-Хайде да вървим! - каза Кук.

-Чакай, къде е Тае?

-Точно тук- прошепна някой в ухото ми. Обърнах се и видях квадратната му усмивка.- Какво прави моята принцеса?

-Търси своя принц!

-Ил- казаха Кук и Джимин и тръгнаха на някъде.

-Какъв час имаш сега?- попитах.

-Физика, ти?

-Биология.

-Хайде, че ще бие звънеца! Обичам те! - целуна ме по челото.

-И аз те обичам- целунах го по бузата и тръгнах към часа.

Влезнах в стаята и седнах до Куки. Беше много омарлушен.

-Хей, какво има?

-Нищо, свършихте ли с лиготиите?

-Пф да- засмях се- кажи какво има.

-Харесвам едно момиче, ама тя си има гадже и за нея съм просто приятел.

-Кофти, не знам какво да правиш. Но мисля че е добре да бъдеш себе си. Ако виждаш, че се обичат истински, не мисля че е добре да се плетът интриги.

-Добре, мерси.

-Няма за какво!

Г. Т. Кук

Виждам, че се харесват, но просто не мога да я гледам с него. Колкото и да не ми се иска и колкото и да уважавам Техьонг като приятел.ю, трябва да направя нещо. Но няма да мога сам. Знам кой ще ми помогне.

В любовта и войната всичко е позволено!

Хареса ли ви? Изкарах Куки интригант ама нщ, драма да става. 😆 Надявам се да ви е била интересна и съжалявам за грешките! ❤

WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now