На панаир 🎡🎢🎠

1K 37 11
                                    

Г. Т. Т/И

Платихме си входа и влязохме. Имаше много атракции, игри и храна.

-Какво ще правим първо? - попита Хоби.

-Искам да блъскащите- викнах докато си танцувах, защото бяха пуснали много яка песен, а и беше много шумно.

-Хайде тогава- каза Тае и ме хвана за ръката. Всички отидохме и докато чакахме да се освободят колички не спирах да си танцувам.

-Спри се малко бе- каза ми Джимин и се засмя.

-Не мога- казах и си продължих. Джин и Джун също започнаха да танцуват с мен и бяхме много смешни.

-Качваме ли се или оставате- каза Кук.

Аз веднага си набелязах една количка в любимия ми цвят. (вашият любим цвят) Всеки си намери количка.

Дадоха ни сигнал и тръгнахме. Джънгкук и Джимин Баха много бойнствено настроени и постоянно ме блъскаха, но и аз не оставах по-назад.

По едно време Хоби се закучи и не можеше да обърне колата си и ние много му се смяхме.

-Беше много яко- казах аз като започнах да подскачам.

-Така е- подкрепи ме Юнги.

-Знаел ли кое ще е още по-яко?- попита ме Кук.

-Кое?

-Това- каза и ме вдигна на рамото си. Започна да ме върти и да бяга с мен, а аз се смях. Другите дойдоха до нас.

-Може вече да я пуснеш- каза Тае раздразнено.

Той ме пусна, но аз се спънах и щях да падна, но Тае ме хвана. Започнахме да се гледаме един друг. Толкова е красив.

-Ъъъ хайде да отидем там- каза Джимин и ме дръпна към себе си.

Отидохме на местата, където стреляш по капачки. Никога ме съм можела да ги олучвам.

-Т/И, искаш ли да се пробвам- попита ме Джун.

-Ти ли бе, по-добре не- изсмя се Юнги.

-Давай- казах.

Той успя да оцели всички и си спечели много яки слушалки. Куки игра на играта със стрелички и балони. (Там където целиш балони със стрелички 😆)

Успя да оцели всички и си спечели малко плюшено зайче.

-Ето, за теб е- каза и ли го подаде.

-Ооо Куки- казах и го прегърнах.

-Искам да ловя патки- казах.

WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now