Г. Т. Т/И
Бяхме в моята къща с момчетата. Бяхме на дивана и гледахме филм. От дясно ми страна беше Тае, а от ляво Куки.
Изведнъж Джимин изключи телевизора и всички погледнаха към мен. Аз ги изгледах странно.
-Защо го- бях прекъсната от Кук.
-Т/И, имаме една молба към теб.
-Каква?- попитах, а Тае се приближи до ухото ми.
-Отдай ни се- прошепна ми той и ме целуна, а аз му отвърнах.Целувка беше груба.
Усетих как ръцете на Кук се увиха около кръста ми, разголи рамото ми и започна да го целува.
Хосок от другата ми страна бе започнал да целува врата ми като ми правеше смучки.
Тае ме вдигна и отидохме в моята стая. Той ме постави на леглото и Юнги се намести отгоре ми. Започна да ме целува, аз отвръщах на всяка една негова целука.
Чим премахна панталонките ми, а Джун блузата ми. Останах само по бельо. Те също се съблякоха и сега всички бяхме ПОЧТИ голи.
Джимин ми правеше смучки по врата, а Тае по корема. Аз степен доста силно. Хосок съблече бавно бикините ми, (криндж) а Джин сутиена ми. Те също се съблякоха много набързо.
Джин и Хоби ми правиха смучки по гърдите, Джун и Шуга по бедрата, Джимин по корема ми, а Куки по врата ми.
Тае се намести между краката ми, които не усещах от такова удоволствие. Бях се оставила в ръцете им.
Той ме целуна страстно и тъкмо щеше да се случи същинската част (🤣🤣) когато....
...
Събудих се, бях сама в стаята си. Часът беше 02:45. Сънувах....мокър....сън. С...7.... МОМЧЕТА??!! НЕ С ЕДНО...СЕДЕМ!!!
В съня ми, Тае щеше да отнеме девствеността ми. А защо точно той? Да не е защото го харесвам? Ох незнам.
Този сън, както и Тае ги мислих доста дълго време. Часът бе станал 03:56. Еха! Колко дълго време. Накрая просто се успокоих, затворих очи и отново заспах.
Хареса ли ви? Малко кратко, но се надявам да се е получило! 😊
П.С. Съжалявам за грешките!
أنت تقرأ
WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)
عاطفيةТ/И е момиче, което кара 7 момчета да се влюбят в нея. Всеки от тях прави всичко възможно, за да я получи, но един от тях ще я вземе. А кой е той? Четете и ще разберете!