Г. Т. Т/И
Тогава Тае влезе в стаята. Когато ни видя на толкова близо разстояние застина на място. Аз веднага се отръпнах.
-Какво правите? - усетих гнева в гласа му.
-Нищо- каза Джънгкук.
-Не е това, което си мислиш- отидох до него. Той ме дръпна и ме притисна в себе си.
-Ти си само моя- прошепна в ухото ми и ме целуна. Цялата бях червена. Като се отделихме веднага избягах надолу При другите.
Г. Т. Тае
Тоя какво правеше? Няма ли да се откаже, винаги той обира момичета. Сега Т/И избра МЕН! НЕ НЕГО, МЕН!!
Нарочно я целуна пред него. Целувах я докато го гледам в очите. Няма да му я дам туко така. Обичам я и това няма да се промени.
-Какво си мислиш, че правиш с момичето ми? - попитах.
-Твоето момиче?
-ДА! МОЕТО! Не си и помисляй да я докоснеш още веднъж заешки зъби?!
-Накарай ме, извънземен мозък!- ударих го и той падна на леглото. Още един удар, два, три... - Х-хьонг... - едва дишаше.
-К-куки а-аз не исках...
-До къде стигнахме, да се караме за момиче.
-Така е....моля те да ми простиш
-Ако и ти на мен- прегърнахме се.
-Да влезем долу- казах и двамата слязохме.
На дивана бяха Хосок и Джимин като Чим би гледаше изпитателно.
-Къде е Т/И?
-В кухнята- каза Хосок
Влязох в кухнята като заварих Т/И и Джин да готвят нещо.
-О Тае, сядай! НА МАСАТА!- извика Джин и излезе от кухнята.
Т/И седна до мен. Гледаше надолу и не ме поглеждаше.
Г. Т. Т/И
Толкова ме е срам. Тае сигурно в ядосан. Не мога да го погледна в очите.
Той явно забеляза, че не го гледам и въздъхна. Хвана брадичката ми, за да го погледа.
-Не искам да си мислиш, че не те обичам и те мразя или нещо подобно- прошепна той, а аз кимнах.
Погледнах към масата, но върнах поглед пак към него. Устната му кървеше.
-Техьонг...
YOU ARE READING
WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)
RomanceТ/И е момиче, което кара 7 момчета да се влюбят в нея. Всеки от тях прави всичко възможно, за да я получи, но един от тях ще я вземе. А кой е той? Четете и ще разберете!