Г. Т. Неутрал
7:54
В момента тече скучния час по математика. В едно определено училище, в една определена стая, в един определен клас.
Математика. Кой я обича? Е нито Кук нито Т/И бяха от тези хора. Учителката кротко пишеше задачи по бялата дъска с идеята всеки един от класа да решава и да бъде изпитан.
Т/И и Кук за радост или не бяха изпитани. Но спокойно нямайа слаби оценки...поне единия де. Т/И получи 4,50 по милост, а Кук...е едва стигна 3.
Нооо след като часа свърши, първото нещо, което направи Т/И е да отиде да потърси Тае.
Нито Кук, нито Джимин нито Шуга бяха леко изнервени. И под леко имам предвид ЛЕКО. Правете си сметката. 😉
Докато Те и Т/И си говореха и от време на време натискаха, момчетата задействаха плана си. В голямото щеше да бъде много забавно.
*в голямото*
Всички седяха в междучасието. Т/И седеше между краката на Тае като се бе облегнала на гръдта му. Трите момчета се спогледах давайки си знак да започнат с плана.
-Ох пие ми се вода! - изпъква Джимин
-Ето от моята- подаде му Хоби.
-Ъъ искам моя!
-Ас ще ти вземи и без това искам шоколад- каза Т/И
-Мерси!
Тя тръгна. Тогава Шуга направи знак на момичето с дълга руса коса. Тя разбра намеса му и се приближи до Те.
-Техьонг, може ли да дадеш за малко?
-Дообре?
Те се отдалечиха от тях уж, за да говорят. Но истината беше друга.
-И Те...исках да те питам...за това с....Т/И. Кажи ми, че ме е вярно!
-Су моля те, не ме занимавай с глупости- момичето видя приближаващата Т/И и започна да се смее.
-ХАХА ТАЕ МНОГО СИ ЗАБАВЕН!- вече привлякла вниманието ѝ започна да се натиска на Те.
-СУ, какво ти става? Да не си пияна? Или да не приемаш някакви упойващи вещества?
-Ох Техьонг не ставай смешен- дръпна го за яката, а Т/И щом видя това хвърли водат, която държеше о тръгна към разиграващата се сцена.
-Ало русата къде се намираш!?
-Моля те без сцени, няма смисъл от това!
-Бе я да се разкараш!
-Добре, чао Техьонг оппа
-Коя беше тази? И какво правихте?
-Нищо беб, занимаваме с глупости.
-Не изглеждаше така!
-Бебе много добре знаеш, че обичам само теб! - каза той като целуна челото ѝ.
-Вярвам ти, хайде че след малко ще бие звънеца.
-Добре- след като се разделиха, влезнаха в час.
След часовете изчезнаха да се разкарват из парка, ядоха пица, сладолед, пица смутита Абе пълна програма.
А през това време...
-Добра работа и другия път повече близост!- каза момчето като подаде
50 000 вона (около 70 лева)-Не се тревожи за това! А останалото?
-След като изпълниш своята част!
-Добре Куки оппа- каза като му намигна и си тръгна.
-Не ме наричай оппа- измрънка той като сви ръце в юмруци.
Това момиче го изкарваше извън релси, но трябваше да я търпи в името на успеха на план.
Момчето изцъка с език и се врътна на пети. Прибра се в тях, подминавайки
Джин, който седеше до Джун и Хосок и четеше книга, а те гледаха мач.Той се качи в неговата стая и влезна да се къпе. След като излезе бе посрещнат от двамата си хьонгове.
-Даде ли ѝ парите? - попита Джимин.
-Да и питаше за другите! - засмя се Кук.
-Баси кучката- изсмя се Чим.
-А Шуга хьонг, уреди ли момчето?
-Да, но дали да продължаваме?
-Моля? Ще се откажеш сега?- попита го Чим.
-Ми не знам! А и не сме се разбрали кой ще я "спечели"- каза Шуга.
-Елиминираме ли Техьонг нещата стават по-лесни хьонг- каза Кук докато си обличаше боксерките- мога да кажа, че сме готови с първа стъпка.
-Добре, айде да ядем! - извика Чим като излезе от стаята.
-Айде- другите двама го последвах.
Надявам се, че ви е харесала!
Сори, че не съм качвала от много време ама нямам много идеи за тази история. НО... пуснах нова! 😊 (Мазна реклама)Ще се радвам ако я погледнете и ми кажете дали ви харесва. 💜
KAMU SEDANG MEMBACA
WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)
RomansaТ/И е момиче, което кара 7 момчета да се влюбят в нея. Всеки от тях прави всичко възможно, за да я получи, но един от тях ще я вземе. А кой е той? Четете и ще разберете!