Басейн part 1

1.2K 48 4
                                    

Г. Т. Т/И

В голямото се събрахме с момчетата и си взехме за ядене. Отидхме на една маса и се заговорихме. Много са позитивни и това много ми харесва. Изядохме си храната и влезнах ме в час.

Като минаха останалите часове излязох от сградата. Пред нея бяха момчетата.

-Хей!

-Ъм Т/И искаш ли на басейн? - пита ме Хоби.

-Басейн...през октомври??

-Вътрешен- каза Куки.

-Може..

-Добре, тъй ката утре е събота в 09:30...къде? - запита Джун.

-Пред нас, адреса е *.....*

-Омо, ние сме 3 къщи след теб- изписка Тае.

-Така ли?

-Да- каза Шуга.

-Ааа- и ги напрегръщах. Чувствам ги толкова близки. Нищо, че се познаваме от 2 дни.

-Айде да вървим- подкани ни Тае. Те се качиха в един ван.

-Чао- казах им, но...

-Ти на къде, идваш- каза Кук и ме дръпна вътре.

Смяхме се, крещяхме. С тях е толкова забавно.

-Благодаря за превоза момчета!

-Всичко за теб- каза Те, а аз се изчервих и го прегърнах. И без никой да види го целунах по бузката.

-Чао!

-Ами ние- викна Чим.

Прегърнах всички и слязох от вана. Помахах им и Куки ми прати въздушна целувка като ми намигна и се усмихна като зайче. Само видях, как като го направи Ви ги удари зад врата, а аз се засмях и се прибрах.

Ядох, изкъпах се, цъках си на телефона и после заспах с мисли за утрешния ден.

Надявам се да ви е харесала и съжалявам за грешките! ❤

WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now