Г. Т. Неутрал
Т/И веднага се прибра, даже не заключи входната врата. Хвърли се на дивана и започна да плаче.
Кук влезе вътре и веднага отиде до
Т/И. Седна до нея и я прегърна като започна да гали косата ѝ и гърба ѝ.Тя се сгуших в него. Той се усмихна продължи да гали гърба ѝ.
-Защо? - изхлипа тя. - Защо...ми го причинява?
-Спокойно, всичко ще бъде наред!
-Благодаря! - каза тя като подсмръкна и го погледна в очите.
Кук се загледа в очите ѝ. Трябваше да действа. Сега или никога. Наведе се и я целуна. Т/И беше в шок и леко го отблъсна.
-Куки аз...не те харесвам...по този начин...-сведе глава.
-Няма нищо, все пак може да разчиташ на мен!
-Благодаря- прегърнаха се.
Кук остана още малко при Т/И. Гледаха филм Т/И не спря да плаче. Искаше да е отново с Тае, да са заедно и да се гушкат, но уви...няма.
Когатостана 19:00 часа реши да се прибира.
Щом прекрачи прага на дома си се извика:-Прибрах се!- щом отиде до хола обаче видя покъртителна гледка- Техьонг с разрошена коса, червен нос, подпухнали очи и по една тениска увит в одеало. Около него имаше бутилки от всякакъв вид алкохол, носни кърпички също с много опаковки от чипс и сладолед.
Техьонг се давеше в сълзите си. Джин не можеше да го успокои. Тресеше се целия сякаш получава пристъпи.
-Какво става тук? - попита Кук.
-Т-т-тя н-н-не ме о-о-обич-ч-ча веч-че нал-ли- изхлипа той.
-Не Те, тя те обича сигурен съм, успокой се! Моля те!- Джин го бе прегхрнал и галеше косите му.
-Н-не хь-хьонг! Тя ме мрази! - изкрещя Техьонг.
Кук веднага се качи в неговата стая. Хвана се за главата и легна на леглото си. Въздъхна тежко и затвори очи.
-Какво направих?
Знам, че е кратко, но се надявам да ви е било интересно! 💜💜💜
YOU ARE READING
WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)
RomanceТ/И е момиче, което кара 7 момчета да се влюбят в нея. Всеки от тях прави всичко възможно, за да я получи, но един от тях ще я вземе. А кой е той? Четете и ще разберете!