Началото на плана 🧾📃

943 38 12
                                    

Г. Т. Т/И

В голямото с момчетата се събрахме на една маса. Разбира се бях до Тае. Ядохме и си говорихме, както обикновено.

Нещо в поведението на трима от тях ми направи впечатление. (Ммм кои ли? 🤔) Куки нищо не казваше, Джимин беше замислен, а Шуга....той...той гледаше мен и Тае с особен поглед.

Не обърнах голямо внимание. Като би звънеца влезнахме в час. След часовете Тае ме чакаше вън.

-Теее- викнах и му се хвърлих на врата.

-Как си любов? - този прякор ми харесва.

-Много добре!

-Искаш ли в нас- попита ме той.

-Ами, ако ви притеснявам?

-Няма такова нещо! Хайде.

Тръгнахме и не след дълго тръгнахме отидохме у тях. Влезнах ме в хола, където Кук и Джун играеха игри.

-Здравейте момчета!

-Здрасти Т/И- измрънка Намджун без да отделя поглед от телевизора.

-Т/И!! - за разлика от него обаче, Куки веднага стана и дойде при мен- Как си? Гладна ли си? Всичко наред ли е? - веднага ме заля с въпроси.

-Да, да добре съм, не съм гладна и всичко е наред. А ти как си?

-И аз съм добре, но...имам нужда от помощ по Химия. Ще ми помогнеш ли?

-Защо не попиташ Намджун хьонг? - попита го Тае.

-Да защо- Джун бе прекъснат.

-Той е зает и не иска- каза Кук, а Джун вдигна ръце въпросително.

-Аха...ами добре за 1 час мисля че ще приключим.

-Добре, да вървим- каза и ме задърпа нагоре към неговата стая.

Г. Т. Кук

Идеята ми е сега да накарам Т/И да ми има максимално много доверие. Това е началото на плана ми. Оттам нататък...защо да ви казвам?

Така, качихме се в моята стая.Истината, е че нямам нужда от уроци, но засега колкото повече време на саме заедно, толкова по-добре.

-Настанявай се.

-Мерси!

-С кое ще запопнем? - попитах.

-С това, което не разбираш...вероятно!

-Добре, значи всичко- казах, а тя се вцепени.

-Ама ти имаш 5 на последното контролно- каза тя.

-Ама ти имаш 6 и аз искам 6!

*след 2 часа*

След два часа преговаряне на това, което всъщност знам приключихме.

-Е, свърши! - въздъхна тя.

-Да ъм, искам да те питам някои неща?

-Дам?

-С Тае правихте ли го вече?

-...- тя се изчерви- Ами...не...

-Предно му гадже ми каза, че изобщо не бил добър- реално не знам дали е вярно, даже не знам дали някога е имал гадже.

-Ти от къде можеш да си сигурен?

-Сигурен съм!

-Що, а ти по-добър ли си-Ето засмя св тя.

-Искаш ли да разберем? - казах ѝ аз с мазна усмивка.

Г. Т. Т/И

Той сериозно ли? Аз съм с Тае. Но той какво прави? Започна да се приближава към мен, а аз се дърпах назад. Явно това на него не мис е хареса и ме дръпна по-близо към него, носовете ни почти се докосваха и тогава.....

Доста време мина от както за последно ъпдейтнах. 🤔😆 Малко е кратко,но се надявам да ви е била интересна и ме съм ви разочаровала.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now